فیلم‌ها و سریال‌های اپل تی‌وی پلاس وارد آمازون پرایم ویدیو می‌شوند

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
اپل تی وی پلاس
امکان تماشای فیلم‌ها و سریال‌های سرویس اپل +TV در سرویس آمازون پرایم ویدیو برای کاربران آمریکایی فراهم می‌شود.
تبلیغات

اپل در اواخر ماه جاری میلادی (اواسط آبان) می‌خواهد محتواهای اختصاصی سرویس +Apple TV را در پلتفرم آمازون پرایم ویدیو در ایالات متحده ارائه دهد. اپل سال‌ها است که به سرویس‌های پخش آنلاین رقیب اجازه می‌دهد تا محتوای اختصاصی خودشان را در سرویس اپل تی‌وی‌ پلاس ارائه دهند.

به‌گزارش Android Authority، از هفته‌های آینده، مشترکان سرویس آمازون پرایم ویدیو در ایالات متحده قادر خواهند بود با استفاده از اپلیکیشن آمازون، به محتوای سرویس اپل تی‌وی پلاس دسترسی پیدا کنند. این امکان با پرداخت هزینه‌ی ماهانه ۹٫۹۹ دلار که مشابه هزینه‌ی اشتراک در اپلیکیشن اپل است، فراهم خواهد شد.

مشترکین با استفاده از سرویس مورد بحث، به کل مجموعه فیلم‌ها و سریال‌های اپل دسترسی خواهند داشت. بدین ترتیب کاربران دیگر نیاز به ایجاد حساب کاربری جداگانه و پرداخت اشتراک مجزا برای سرویس‌های اپل و آمازون ندارند.

آمازون درحال‌حاضر امکان دسترسی به محتوای بیش از ۱۰۰ سرویس مختلف را از طریق افزونه‌های پرایم ویدیو فراهم کرده است. مشابه رویکرد اپل، چنین کاری سبب تسهیل مدیریت اشتراک‌ها و فهرست‌های پخش کاربران می‌شود؛ چرا که تمامی این اطلاعات در یک اپلیکیشن چندپلتفرمی متمرکز شده‌اند.

اپل و آمازون تاکنون تاریخ دقیقی برای دسترسی به محتوای اپل تی‌وی پلاس در آمازون پرایم ویدیو اعلام نکرده‌اند؛ اما وعده می‌دهند که محتوای اپل تی‌وی پلاس به‌تدریج برای کاربران سرویس آمازون پرایم ویدیو در سایر کشورها نیز دردسترس قرار خواهد گرفت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات