مارکز برانلی (MKBHD): در قیمت‌گذاری اپلیکیشن والپیپر Panels اشتباه کردیم

شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن والپیپر Panels
مارکز برانلی با انتشار ویدیویی به جنجال‌های پیرامون اپلیکیشن والپیپر Panels و قیمت‌گذاری بالای آن پرداخت.
تبلیغات

مارکز برانلی، یوتیوبر و چهره‌ی شناخته‌شده در حوزه‌ی تکنولوژی، روز جمعه در ویدیویی به انتقادات پیرامون اپلیکیشن والپیپر Panels پاسخ داد. او می‌گوید «در زمینه‌ی قیمت‌گذاری اپلیکیشن شکست خوردیم.» این اپلیکیشن در کانال یوتیوب MKBHD و پلتفرم‌های اجتماعی با سیل انتقادات طرفداران مواجه شد. برانلی اعتراف کرد اپلیکیشن او به کار بیشتری نیاز دارد. او گفت: «اگر قرار بود اپلیکیشن Panels را نقد کنم، خیلی ملایم رفتار نمی‌کردم.»

یکی از انتقادات اصلی اپلیکیشن Panels، قیمت بالای اشتراک پریمیوم Panels Plus بود که برای حذف تبلیغات و دسترسی کامل به مجموعه‌های والپیپرها، ماهانه ۱۲ دلار یا سالانه ۵۰ دلار هزینه داشت. برای بهبود شرایط، برانلی به‌همراه تیمش با حذف تبلیغات درون فید، ارائه‌ی تمامی والپیپرهای خارج از مجموعه‌ها به‌صورت رایگان با کیفیت 1080p و بدون‌ تبلیغ و امکان دسترسی به والپیپر با وضوح کامل با تماشای تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای، تجربه‌ی کاربری رایگان را ارتقاء بخشیده‌اند.

برانلی درمورد قیمت اشتراک Panels می‌گوید: «اگرچه اشتراک‌ها بسیار نامحبوب هستند، حداقل می‌خواستیم گزینه‌ای ارائه دهیم که برای کاربران حرفه‌ای والپیپر منطقی باشد.» اکنون پلن جدید و مقرون‌به‌صرفه‌تری به نام Standard به Panels Plus اضافه شده است که با د. دلار در ماه، تبلیغات روی والپیپرهای مجزا را حذف می‌کند. پلن بالاتر Unlimited که همچنان با قیمت ۱۲ دلار در ماه یا ۵۰ دلار در سال عرضه می‌شود، دسترسی کامل به مجموعه‌ها و دسترسی زودهنگام به والپیپرهای جدید را ارائه می‌دهد.

برانلی در پاسخ به نگرانی‌ها درمورد ردیابی اطلاعات کاربران در اپلیکیشن Panels می‌گوید: «اشتباه دیگر ما، گسترده‌بودن بیش‌ازحد لیست دسترسی‌ها در App Privacy بود.»

برانلی می‌گوید بیشتر موارد در لیست App Privacy اپلیکیشن Panels در اپ‌استور، به دلیل پیشنهادهای گسترده از سرویس تبلیغاتی AdMob اضافه شده‌اند. او می‌گوید به اطلاعات شخصی کاربران علاقه‌ای ندارد و اشاره می‌کند که امکان استفاده از اپلیکیشن بدون ایجاد حساب کاربری نیز وجود دارد.

برانلی در ویدیوی کامل ۱۵ دقیقه‌ای، به سایر جنبه‌های اپلیکیشن ازجمله اینکه هر جمعه با آثار هنری جدید به‌روزرسانی خواهد شد، اشاره می‌کند. این یوتیوبر همچنین قول داد که Panels از تصاویر بی‌کیفیت ساخته‌شده با هوش مصنوعی پُر نخواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات