میانبر گوگل لنز از ویژگی Circle to Search حذف شد

یک‌شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت Circle to Search گلکسی S24 اولترا
به‌نظر می‌رسد آیکون گوگل لنز از کادر ویژگی‌ Circle to Search حذف شده است.
تبلیغات

به‌محض اینکه اعلام شد برخی مدل‌های گوشی‌ آنر به ویژگی Circle to Search دسترسی پیدا می‌کنند، این ویژگی به‌نوعی تنزل پیدا کرد. اکنون Circle to Search یکی از میانبرهای خود را از دست داده است.

پیش از این، هنگامی که Circle to Search فعال می‌شد، در پایین صفحه کادری وجود داشت که می‌توانستید روی آن ضربه بزنید و یک پرامپت متنی وارد کنید. در سمت راست کادر، لوگوی G وجود داشت که اپلیکیشن گوگل را باز می‌کرد. در سمت دیگر کادر آیکون میکروفون برای جست‌وجوی صوتی و آیکون برای گوگل لنز قرار داشت.

به‌گفته‌ی 9to5Google، رابط کاربری Circle to Search برای گوشی‌های غیر از گوشی پیکسل تغییر کرده و دیگر آیکون گوگل لنز را نمایش نمی‌دهد. این تغییر را می‌توانید در تصاویر زیر ببینید.

ویژگی cirle to search بدون آیکون لنز
ویژگی cirle to search با آیکون گوگل لنز

راه‌حل‌هایی شامل قرار دادن ویجت جست‌وجوی گوگل به‌صورت دستی یا دانلود آیکون اپلیکیشن مستقل Google Lens پیشنهاد شده است.

با این به‌روزرسانی، کاربران دسترسی دو مرحله‌ای از هر اپلیکیشنی به گوگل لنز را از دست داده‌اند. مشخص نیست که چرا غول دنیای جست‌وجو آیکون گوگل لنز را از ویژگی هوش مصنوعی خود حذف کرده است، اما می‌تواند برای ساده‌سازی رابط کاربری باشد تا شلوغ‌ به‌نظر نرسد.

در حالی که Circle to Search یکی از میانبرهای خود را از دست داد، اما به‌زودی به قابلیت بسیار مفیدی مجهز می‌شود و می‌تواند روی هر ویدیویی، غیر از ویدیوهای یوتیوب، کار کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات