مینی‌پلیر جدید یوتیوب برای کاربران اندروید منتشر شد

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
آیکون لوگو یوتیوب / YouTube / یوتوب روی نمایشگر آیفون
طراحی مینی‌پلیر در اپلیکیشن اندروید یوتیوب بازطراحی شده است.
تبلیغات

یوتیوب نسخه‌ی جدید مینی‌پلیر خود را با طراحی متفاوتی برای کاربران اندروید منتشر کرد. نسخه‌ی قبلی بالای نوار پایینی قرار داشت؛ طوری‌که لوگوی پلیر در سمت چپ و نام ویدیو و کانال بعد از آن قرار می‌گرفت. دکمه‌های پخش، مکث و بستن نیز کنترل‌ها را کامل می‌کردند.

به‌نقل از 9to5Google، طراحی جدید مینی‌پلیر یوتیوب بیشتر شبیه پنجره‌ی تصویردرتصویر اندروید است، اما با نواری در قسمت پایین که دکمه‌های پخش و توقف در کنار دکمه‌های عقب‌گرد ۱۰ ثانیه‌ای و رد کردن قرار دارد.

اسکرین شات اپلیکیشن یوتیوب در گوشی اندروید
اسکرین شات اپلیکیشن یوتیوب در گوشی اندروید

می‌توانید مینی‌پلیر را به هریک از چهار گوشه‌ی صفحه منتقل کنید و با کشیدن دو انگشت به سمت بیرون، ابعادش را گسترش دهید تا تمام عرض صفحه‌ را بگیرد. برای بستن پنجره‌ی مینی‌پلیر، به گوشه‌ی بالای سمت راست ضربه بزنید. انتقال به سیستم صفحه‌درصفحه هم هنگامی که از اپ خارج می‌شوید به‌سرعت انجام می‌شود.

این طراحی جدید مینی پلیر را می‌توانید با به‌روزرسانی به نسخه‌ی ۱۸٫۴۱٫۳۹ یوتیوب برای اندروید مشاهده کنید.

علاوه‌بر مینی‌پلیر، اپلیکیشن یوتیوب در اندروید تغییرات دیگری را نیز به‌تازگی تجربه‌ کرده است؛ از جمله انتقال عنوان ویدیو به بالای نوار پیشرفت ویدیو، نمایش لوگوی کانال و تعداد مشترکان در کنار نام کانال، نمایش تعداد بازدید و تاریخ انتشار ویدیو در پایین عنوان آن.

یوتیوب پیش از این ویژگی تایمر خواب (Sleep Timer) را به‌صورت آزمایشی منتشر کرد که اکنون باید به‌صورت گسترده برای همه دردسترس‌ باشد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد زمان مشخصی را تعیین کنند تا یوتیوب پس‌از آن به‌طور خودکار خاموش شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات