دسترسی به اطلاعات سلامتی کاربر در اپلیکیشن Samsung Health آسان‌تر شد

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
اپلیکیشن Samsung Health
سامسونگ ویژگی مدیریت سلامت و تغذیه را در اپلیکیشن سلامت‌محور خود قرار داد.
تبلیغات

شرکت سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی مهمی را برای اپلیکیشن Samsung Health، معرفی کرد. این به‌روزرسانی با هدف بهبود تجربه کاربری و افزایش قابلیت‌های مدیریت سلامت و تغذیه کاربران ارائه شده است.

سه گوشی از نمای روبرو کنار یکدیگر
Samsung

یکی از ویژگی‌های برجسته این به‌روزرسانی، امکان دسترسی به سوابق پزشکی از مراکز درمانی و کلینیک‌ها است. کاربران می‌توانند اطلاعات کاملی از تاریخچه سلامت خود مثل تاریخچه واکسیناسیون، داروهای مصرفی و چکاپ‌ها بیمارستانی را به‌راحتی مشاهده و مدیریت کنند. این قابلیت که به‌واسطه همکاری سامسونگ با شرکت b.well Connected Health میسر شده، به کاربران کمک می‌کند تا با پزشکان خود بهتر ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مهم سلامت‌محور خود را همیشه در‌دسترس داشته باشند.

سه گوشی از نمای روبرو کنار یکدیگر
Samsung

افزون‌براین، سامسونگ ابزارهای پیشرفته‌ای برای مدیریت داروها برای کاربران اپلیکیشن Samsung Health فراهم کرده است؛ به‌طوری‌که کاربران می‌توانند با استفاده از جست‌وجوی تصویری، داروهای جدید را به لیست داروهای خود اضافه و مصرف آن‌ها را پیگیری کنند. این ویژگی به‌خصوص برای کاربرانی مفید خواهد بود که داروهای زیادی مصرف می‌کنند.

سه گوشی از نمای روبرو کنار یکدیگر
Samsung

یکی دیگر از بهبودهای جدید این اپلیکیشن Samsung Health، ویژگی پیگیری تغذیه با استفاده از بارکد است. کاربران می‌توانند با اسکن بارکدهای غذاها، اطلاعات تغذیه‌ای آن‌ها را به‌صورت خودکار در اپلیکیشن ثبت کنند. این اطلاعات شامل میزان کالری و مواد مغذی و ارزش غذایی هر وعده‌ غذایی را شامل می‌شود. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا بهتر تغذیه خود را مدیریت کنند و ساده‌تر به اهداف سلامت‌محور خود دست یابند.

علاوه‌بر ویژگی‌های مذکور، Samsung Health امکاناتی برای نظارت‌بر فعالیت‌های روزانه کاربران فراهم کرده است. این اپلیکیشن می‌تواند تعداد گام‌ها، مسافت طی‌شده، کالری مصرفی و فعالیت‌های ورزشی کاربران را به‌دقت ثبت کند. این اطلاعات به کاربران کمک می‌کند تا به‌طور دقیق‌تری روند پیشرفت و پسرفت خود را مشاهده و اهداف سلامتی خود را تنظیم کنند.

به‌طورکلی، به‌روزرسانی اپلیکیشن Samsung Health گامی روبه‌جلو برای توانمندسازی کاربران سامسونگ برای مدیریت فعالانه سلامت خود است. با ارائه دسترسی به سوابق پزشکی، مدیریت پیشرفته داروها و ردیابی آسان رژیم غذایی، این اپلیکیشن به همراهی ضروری برای حفظ سلامت تبدیل خواهد شد. بااین‌حال، حفاظت از داده‌های حساس پزشکی، سازگاری با طیف گسترده‌ای از ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی و تجربه کاربری آسان، از‌جمله نکاتی هستند که باید برای ارزیابی کامل این به‌روزرسانی در نظر گرفته شوند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات