خالق مرورگر معروف «آرک» روی مرورگر جدید و بسیار ساده‌تری کار می‌کند

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
لوگو مرورگر Arc
خالقان آرک می‌گویند که این مرورگر، هرگز به رقیب جدی برای مرورگرهای دیگر تبدیل نمی‌شود و باید محصولی جدید جای آن را بگیرد.
تبلیغات

سازندگان مرورگر Arc، محصولی را روانه‌ی بازار کردند که به‌سرعت به یکی از مرورگرهای محبوب کاربران تبدیل شد؛ اما حتی این موضوع هم نتوانست باعث شود که سازندگان این مرورگر، کار روی Arc 2.0 را شروع کنند.

جاش میلر، مدیرعامل The Browser Company (شرکت سازنده‌ی مرورگر آرک)، در مصاحبه‌ای با سایت The Verge گفت که او و تیمش در پنج سال گذشته به‌جای کار روی Arc 2.0 به سراغ مرورگری رفته‌اند که ساده‌تر از Arc باشد.

به گفته‌ی میلر، اگرچه مرورگر Arc در ابتدا رشد بسیار خوبی داشت، اما این رشد به‌مرور زمان، کند شد و آن کارایی قبلی را نداشت و ما نیز از بهینه‌کردن آن غافل شدیم.

میلر می‌گوید افرادی که از آرک استفاده می‌کنند، فضای این مرورگر را دوست دارند و می‌خواهند مرورگرشان سریع‌تر، روان‌تر و ایمن‌تر باشد، اما ویژگی‌های جدیدی را که به آن اضافه می‌شود، دوست ندارند. همین موضوع باعث شد که ما تصمیم به خلق محصول جدید و متفاوتی بگیریم.

به ادعای میلر، مرورگر جدید ساخت او و تیمش، محصولی کامل است که احتمالاً در ابتدای سال آینده راه‌اندازی می‌شود و کاربران به‌مرور زمان و پس از کارکردن با این مرورگر، به ترک Arc و مهاجرت به این محصول جدید راضی خواهند شد.

میلر می‌گوید که مرورگر Arc فراموش نمی‌شود و قرار است به‌روزرسانی‌هایی برای پایداری بیشتر و رفع اشکالات مختلف دریافت کند، اما این تمام چیزی خواهد بود که آرک در آینده دریافت می‌کند و از تغییرات جدید در این مرورگر خبری نیست.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات