فیس‌بوک لایت، نسخه‌ی سبک‌تر اپلیکیشن فیس‌بوک برای اندروید منتشر شد

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپِ فیس‌بوک جزو اپلیکیشن‌های محبوب در گوگل پلی و اپ‌استور است. این تنها جایی نیست که فیس‌بوک در رتبه‌های اول جا می‌گیرد، چراکه این اپلیکیشن از نظر مصرف منابع سخت‌افزاری و دیتا نیز جزو پرمصرف‌ترین‌ها است. حال این کمپانی نسخه‌ی سبک‌تری از اپلیکیشن خود را برای اندروید منتشر کرده است.
تبلیغات

 فیس‌بوک را باید در زمره‌ی پرکاربردترین اپلیکیشن‌های اندروید قرار داد. علی‌رغم محبوبیت بالا، اپلیکیشن فیس‌بوک یکی از پرمصرف‌ترین‌ها میان سایر اپلیکیشن‌های اندرویدی است. فیس‌بوک با علم به این موضوع، به‌جای بهبود عملکرد اپلیکیشن خود، نسخه‌ای جدید از این اپلیکیشن را با عنوان فیس‌بوک لایت منتشر کرده‌اند که بسیار سریع‌تر از اپلیکیشن پیشین این کمپانی برای اندروید است.

نکته‌ای که در مورد این اپلیکیشن حائز اهمیت است، انتشار آن در شماری از بازار‌های در حال توسعه است که می‌توان از جمله‌ی آن به نیجریه، نپال، آفریقای جنوبی، سودان، سریلانکا، ویتنام و زیمباوه اشاره کرد.

FacebookInt

با توجه به سایز ۲۵۲ کیلوبایتی این اپلیکیشن می‌توان به این نتیجه رسید که فیس‌بوک لایت، کلاینت تحت وب فیس‌بوک برای اندروید است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت‌های اصلی فیس‌بوک از قبیل دیدن فید اصلی، کامنت‌گذاری، ویرایش پروفایل، آپلود تصاویر، ایجاد آلبوم‌ها، بروزرسانی استاتوس و چت با دوستان دسترسی پیدا کرد.

در صورتی که دوست دارید این اپلیکیشن را امتحان کنید، می‌توانید آن را از اینجا دانلود کنید. نظرات خود را در مورد این اپلیکیشن با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات