گلکسی تب S9 FE Plus تاییدیه FCC را دریافت کرد و احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
رندر فاش شده گلکسی تب S9 FE پلاس نمای پشت و جلو
همان‌‌طور که انتظار می‌رفت سامسونگ تصمیم دارد نسخه‌ی اقتصادی سری گلکسی تب S9 را معرفی کند.
تبلیغات

سامسونگ تبلت‌های پرچم‌دار سری گلکسی تب S9 و گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S23 را معرفی کرده و اکنون زمان آن فرارسیده تا از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر این محصولات رونمایی کند. پیش‌از این شایعات مختلفی درمورد گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE Plus منتشر شده و حتی تصاویری از این محصولات دردسترس قرار گرفت. اکنون سامسونگ تأیید کرده به‌زودی نسخه‌ی FE سری گلکسی تب S9 را معرفی خواهد کرد.

روز گذشته گلکسی تب S9 FE Plus تأییدیه‌ی FCC را دریافت کرد و این یعنی سامسونگ به‌زودی از تبلت اقتصادی جدیدش رونمایی خواهد کرد.

گواهی گلکسی تب S9 FE Plus در FCC
گواهی FCC گلکسی تب S9 FE Plus

گواهی FCC گلکسی تب S9 FE Plus نشان می‌دهد این تبلت از نمایشگر ۱۲٫۴ اینچ و تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای ۶، بلوتوث ۵٫۳، حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری و قلم S-Pen اشاره کرد.

ظاهراً گلکسی تب S9 FE Plus از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره خواهد برد که انتظار می‌رود شبیه دوربین‌های تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ باشند.

درحال حاضر، اپل با آیپدهای خود سهم قابل توجهی از بازار تبلت‌ها را دراختیار دارد و باید دید معرفی تبلت‌های اندروید جدید سامسونگ تغییری در این بازار ایجاد خواهد کرد یا خیر.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات