تبلت‌ موردانتظار گلکسی Tab S9 FE در سایت سامسونگ رؤیت شد

جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر گلکسی تب S9 FE
باتوجه به رؤیت‌شدن گلکسی تب S9 FE و S9 FE Plus در وب‌سایت سامسونگ، دیگر جای هیچ شکی برای معرفی این تبلت‌ها باقی نمی‌ماند.
تبلیغات

سامسونگ اخیراً از سری گلکسی تب S9 و گوشی‌های تاشو گلکسی زدفولد ۵ و گلکسی زدفلیپ ۵ رونمایی کرد. براساس شایعات مختلف انتظار داریم این شرکت حداقل دو تبلت دیگر از سری Tab S9 معرفی کند که آن‌ها را با نام Tab S9 FE و Tab S9 FE Plus می‌شناسیم. اکنون شواهد جدیدی به‌دست آمده که نشان می‌دهد زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این محصولات باقی نمانده است.

سامسونگ اکنون تبلت‌های گلکسی تب S9 FE و گلکسی تب S9 FE Plus را در وب‌سایت خود فهرست کرده و نام این دو محصول در صفحه‌ی دستیار صوتی این شرکت دیده شده است. در این صفحه فهرست همه‌ی دستگاه‌هایی که از بیکسبی پشتیبانی می‌کنند آورده شده که نام دو تبلت اقتصادی غول فناوری کره‌ی جنوبی نیز بین آن‌ها وجود دارد.

درحال حاضر اطلاعات دقیقی درمورد مشخصات فنی تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی سری گلکسی Tab S9 FE نداریم اما براساس شایعات اخیر انتظار می‌رود مدل پلاس این دستگاه از نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی و تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ بهره ببرد. البته مدل معمولی این تبلت نیز احتمالاً با همین پردازنده روانه‌ی بازار خواهد شد.

علاوه‌براین طی روزهای گذشته شاهد انتشار رندرهایی از گلکسی تب S9 FE و S9 FE Plus بوده‌ایم و به‌همین دلیل تاحدودی از طراحی این دو دستگاه اطلاع داریم. دریافت گواهی FCC نیز مهر تأیید دیگری بود که نشان می‌دهد این محصولات به‌زودی معرفی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات