تصاویر گلکسی تب S9 FE در دنیای واقعی فاش شد

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
رندر گلکسی تب S9 FE
اخیراً تصاویری منتسب ‌به گلکسی تب S9 FE سامسونگ در دنیای واقعی منتشر شده است که نشان می‌دهد روز به روز به معرفی این دستگاه نزدیک‌تر می‌شویم.
تبلیغات

چند روز پیش سامسونگ به طور کاملاً تصادفی وجود گلکسی تب S9 FE و نسخه‌ی پلاس آن را تأیید کرد. اکنون یک خبر جدید اولین تصاویر از تبلت‌های آینده‌ی این شرکت در دنیای واقعی را به ما نشان می‌دهد.

تصاویر جدید ثبت شده از گلکسی Tab S9 FE و Tab S9 FE Plus توسط افشاگری به نام Tabletmonkeys منتشر شده و در یک آژانس نظارتی در کره جنوبی از این دستگاه‌ها گرفته شده است. البته نامی از این آژانس نظارتی منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد یکی از کارمندان این آژانس موفق شده است تا تصاویری هرچند کم کیفیت را از این دو تبلت ثبت و منتشر کند. 

Samsung Galaxy Tab S9 FE

در دو تصویر منتشر شده، گلکسی Tab S9 FE و Tab S9 FE Plus در کنار خط‌کش قرار گرفته‌اند تا اندازه‌ی تقریبی آن‌ها نیز مشخص شود. متاسفانه به جز ضخامت قاب و محل قرارگیری دوربین پشتی اطلاعات زیادی در مورد این تبلت‌ها در تصاویر وجود ندارد.

Samsung Galaxy Tab S9 FE
Samsung Galaxy Tab S9 FE

بر اساس اطلاعاتی که قبلاً افشا شده است، انتظار می‌رود مدل استاندارد Tab S9 FE دارای صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچی باشد در حالی که مدل پلاس کمی بزرگ‌تر خواهد بود و از صفحه نمایش ۱۲٫۴ اینچی استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود که هر دو تبلت از پردازنده‌ی Exynos 1380 سامسونگ استفاده کنند که در واقع تراشه‌ای است که برای دستگاه‌های میان‌رده طراحی شده است. با توجه به اینکه تبلت‌های سری FE یا Fan Edition سامسونگ معمولاً نسبت به همتایان اصلی خود مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند، استفاده از پردازنده‌ی میان‌رده در آن‌ها اصلاً تعجب‌آور نیست.

مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی گلکسی Tab S9 FE و Tab S9 FE Plus را عرضه خواهد کرد، اما شایعات به احتمالِ زیادِ معرفی و عرضه‌ی این تبلت‌ها در سال جاری میلادی و پیش از زمستان اشاره دارند. 

بر اساس شایعات قیمت نسخه‌ی استاندارد گلکسی Tab S9 FE در هند ۶۳۰۰۰ روپیه معادل تقریباً 761 دلار خواهد بود. البته به دلیل سیاست‌های مالیاتی کشور هند معمولاً سامسونگ محصولات خود را در هند گران‌تر از ایالات متحده قیمت‌گذاری می‌کند؛ بنابراین هنوز با قطعیت نمی‌توان گفت که قیمت این تبلت‌ها در زمان ورود به بازار چه‌قدر خواهد بود.

به نظر شما آیا تبلت‌های جدید سامسونگ با قیمت پایه‌ی ۷۲۰ دلاری خود شانس جلب توجه کاربران و ترغیب آن‌ها به خریدشان را دارند؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات