این تبلت غول‌پیکر قلب طراحان گرافیک را هدف می‌گیرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱
مطالعه 3 دقیقه
تبلت گرافیکی huion-kamvas-pro27
دو مدل جدید تبلت‌های هیجا‌ن‌انگیز هوئیون با وضوح 4K و دقت رنگ بهبودیافته به‌زودی عرضه می‌شوند.
تبلیغات

هوئیون دو محصول جدید خود را در CES 2024 به نمایش گذاشت. جدیدترین تبلت‌های طراحی گرافیکی سری Kamvas Pro دارای ویژگی‌های حرفه‌ای از جمله دقت رنگ بالا و پشتیبانی از نمایشگر لمسی هستند.

بر اساس بیانیه‌ی رسمی هوئیون، تبلت‌های جدید، دو مدل‌ Huion Kamvas Pro 27 و Kamvas Pro 19 با وضوح 4K و نمایشگر شیشه‌ای مات هستند.

تبلت ۲۷ اینچی هوئیون دارای دقت رنگ Delta E < 1.5 است. این تبلت گرافیکی ۹۸ درصد از طیف رنگی Adobe RGB را با ۹۷ درصد از DCI-P3 و ۹۹ درصد از sRGB پوشش می‌دهد.

تبلت گرافیکی huion-kamvas-pro27

تبلت جدید هوئیون دارای درگاه‌های اتصال HDMI ،DisplayPort ،DC ،USB-C، جک صدای ۳٫۵ میلی‌متری و دو پورت USB-A است. نمایشگر تبلت از حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

مدل Kamvas Pro 19، نسخه‌ی کوچک‌تر این تبلت گرافیکی، دارای نمایشگر ۱۸٫۴ اینچی با حداکثر روشنایی ۲۲۰ نیت است و پوشش رنگی ۹۶ درصد Adobe RGB با ۹۸ درصد DCI-P3 و ۹۹ درصد sRGB را ارائه می‌دهد.

مردی در حال طراحی با فتوشاپ روی تبلت گرافیکی huion-kamvas-pro27

Kamvas Pro 19 با ابعاد کوچک‌تر برای افرادی که به‌دنبال یک تبلت قابل‌حمل هستند، با دو درگاه USB-C برای شارژ و پشتیبانی از شارژ معکوس دستگاه‌های متصل تا ۴۰ وات، دردسترس است.

هر دو مدل Kamvas Pro 27 و Kamvas Pro 19 دارای نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ هستند و از نمایشگر لمسی پشتیبانی می‌کنند. این تبلت‌ها همراه با دو قلم نوری عرضه می‌شوند که سطح حساسیت فشار ۱۶٬۰۰۰ را ارائه می‌دهند.

مردی در حال طراحی با قلم نوری روی تبلت گرافیکی huion-kamvas-pro27

دو قلمِ سه‌ دکمه‌ای PW600 و دو دکمه‌ای PW600S (مدل باریک‌تر)، دارای یک پاک‌کن دیجیتالی هستند که به انتهای قلم اضافه شده است.

تبلت Kamvas Pro هیچ دکمه‌ای برای میانبرهای صفحه‌کلید ندارد. در عوض، هر دو مدل با ماکروپد Keydial Mini K20 عرضه می‌شوند.

تبلت گرافیکی huion-kamvas-pro27
تبلت گرافیکی huion-kamvas-pro27
تبلت گرافیکی huion-kamvas-pro27 از نمای بالا در پس‌زمینه‌ی مشکی

یک پایه‌ی تاشو در پشت تبلت وجود دارد تا موقعیت طراحی را بهتر تراز کند. هوئیون یک پایه‌ی قابل‌ تنظیم را نیز عرضه می‌کند که می‌توان آن را به‌طور جداگانه (با مبلغی نامشخص) خریداری کرد.

تبلت‌های Huion Kamvas Pro 27 و Kamvas Pro 19 که ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) برای اولین‌بار در چین عرضه شدند، اکنون در ایالات متحده در دسترس هستند. قیمت تبلت‌ های جدید هوئیون به‌ترتیب ۱۹۹۹ و ۱۰۹۹ دلار است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات