این تبلت میان رده نمایشگر ۹۰ هرتز و شارژ سریع دارد

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
تبلت در دستان یه خانم در نشسته روی مبل
تبلت اوپو پد نئو با نمایشگر روان، پردازنده‌ی قوی و قابلیت شارژ سریع معرفی شد.
تبلیغات

اوپو تبلت جدیدی به نام اوپو پد نئو معرفی کرده که افرادی با بودجه‌ی محدود را هدف می‌گیرد و در تلاش است به محصولی با ارزش خرید بالا تبدیل شود.

طبق بیانیه‌ی رسمی اوپو، تبلت پد نئو دارای نمایشگر ۱۱ اینچی LCD است که وضوح ۱۷۲۰×۲۴۰۸ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز، تراکم ۲۶۰ پیکسل‌براینچ و روشنایی تا ۴۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۸۶٫۴ درصد و وزن آن ۵۳۸ گرم است.

تبلت اوپو پد نئو دارای پردازنده‌ی هیلو G99 و ۶ یا ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.2 است. یک باتری ۸٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۳ واتی از نوع SuperVOOC وظیفه‌ی تامین انرژی این تبلت را برعهده دارد.

تبلت اوپو پد نئو از نمای جلو درحال استفاده

نسخه دقیق اندروید در بیانیه رسمی اوپو ذکر نشده است، اما از آنجایی که به رابطه کاربری ColorOS 13.2 در کاتالوگ رسمی اشاره شده، پس به احتمال زیاد، پد نئو با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود.

اوپو پد نئو دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار است. برای علاقه‌مندان به صدا، این تبلت به بلندگوهای چهارگانه‌ی Dolby Atmos نیز مجهز شده است.

تبلت پد نئو ویژگی‌های اصلی دیگری مانند پشتیبانی از سیم کارت، Wi-Fi 5، بلوتوث ۵٫۲، GPS و پورت UBS-C را ارائه می‌دهد. اوپو این تبلت را در دو نسخه‌ی Wi-Fi و LTE عرضه می‌کند.

قیمت تبلت اوپو پد نئو در نسخه‌ی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (Wi-Fi) با قیمت ۲۵۸ دلار و در نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی (LTE) با قیمت ۳۰۱ دلار به فروش می‌رسد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات