تبلت خوش قیمت سامسونگ تخفیف خورد

پنج‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
قلم استایلوس تبلت گلکسی تب اس 6 لایت سامسونگ نسخه 2022 - Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2022
سامسونگ تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ی گلکسی تب S6 لایت را به‌همراه قلم S-Pen با تخفیف ۳۷ درصدی می‌فروشد.
تبلیغات

مدل وای‌فای تبلت گلکسی تب S6 لایت سامسونگ اکنون به‌لطف تخفیف ۳۷ درصدی با قیمت ۲۲۰ دلار دردسترس خریداران قرار دارد؛ قیمت تبلت سامسونگ قبل‌از تخفیف ۳۵۰ دلار بود.

خریداران بدون نیاز به کد تخفیف یا کوپن خاصی می‌توانند سفارش خود را برای خرید گلکسی تب S6 لایت از امروز در فروشگاه آمازون ثبت کنند و برای انجام اینکار حتی نیازی به پر کردن فرم برنامه‌های تخفیفی سامسونگ نیست. طبق اعلام غول فناوری کره‌ی جنوبی، سفارشات مشتریان از اوایل هفته‌ی آینده به‌دست آن‌ها خواهد رسید.

تبلت‌های اندرویدی مختلفی وجود دارند که مشخصات فنی بسیار خوبی را با قیمت مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهند و اکنون تخفیف گلکسی تب S6 لایت این محصول را به یکی از خوش‌قیمت‌ترین‌های فهرست بهترین تبلت سامسونگ تبدیل کرده است.

تبلت گلکسی تب S6 لایت سامسونگ از نمای جلو
تبلت گلکسی تب S6 لایت سامسونگ از نمای پشت

گلکسی تب S6 لایت با قلم S-Pen عرضه می‌شود و بدین‌ترتیب می‌توان از این دستگاه برای یادداشت‌برداری، کشیدن نقاشی و موارد دیگر استفاده کرد. قیمت تبلت مذکور در فروشگاه آمازون اکنون به ۲۲۰ دلار رسیده است که باتوجه‌ به مشخصات فنی آن و قلم استایلوس، بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد.

تبلت گلکسی تب S6 لایت سامسونگ از نمای جلو با قلم
تبلت گلکسی تب S6 لایت سامسونگ از نمای جلو

گلکسی تب S6 لایت به نمایشگر ۱۰٫۴ اینچی مجهز است و از بلندگوهای سازگار با فناوری دالبی اتموس بهره می‌برد که آن را به دستگاهی مناسب برای پخش ویدیو تبدیل می‌کند. عمر باتری این محصول با هربار شارژ کامل حدود ۱۲ ساعت اعلام شده است و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب گلکسی تب S6 لایت، پشتیبانی از DeX است؛ قابلیتی که رابط کاربری دستگاه را به محیط مشابه دسکتاپ تبدیل می‌کند و بدین‌ترتیب می‌توان از مانیتورهای اکسترنال برای کارایی بیشتر بهره گرفت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات