تبلت خوش قیمت با نمایشگر ۱۴۴ هرتز؛ شیائومی پد ۷ پرو در راه است

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
تبلت شیائومی پد ۶ در دست
شیائومی پد ۷ پرو، تبلت جدید شیائومی، با نمایشگر ۱۲ اینچی ۱۴۴ هرتز و شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

شایعه شده است که شیائومی در حال توسعه‌ی سری تبلت‌های جدید خود با نام شیائومی پد ۷ است. اطلاعاتی از تبلت‌ جدید شیائومی به بیرون درز کرده است؛ اما جزئیات رسمی هنوز مشخص نیست. حساب کاربری دیجیتال چت استیشن برخی از مشخصات اصلی تبلتی را به‌اشتراک گذاشته است که گمان می‌رود پد ۷ پرو باشد.

به‌گزارش دیجیتال چت استیشن، تبلت شیائومی به نمایشگر ال‌سی‌دی ۱۲٫۴۵ اینچی (بزرگ‌تر از نمایشگر شیائومی پد ۶ پرو) با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز خواهد بود. شیائومی پد ۷ پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره خواهد برد و از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات جدید با گواهی اخیر رگولاتور چینی 3C برای تبلت شیائومی با شماره‌مدل 24018RPACC (نسخه‌ی چینی) مطابقت دارند.

شیائومی پد 6 پرو 11 اینچی در رنگ‌های مختلف همراه با قلم
شیائومی پد ۶ پرو

شیائومی پد ۷ پرو با شماره‌مدل 24018RPACG (نسخه‌ی جهانی) در پلتفرم IMDA سنگاپور ظاهر شده است که نشان‌دهنده‌ی عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن است. با‌این‌حال، مشخصات رسمی یا اطلاعات مربوط به قیمت تبلت هنوز اعلام نشده است.

تبلت جدید شیائومی از دوربین دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری دوسلولی با پشتیبانی از شارژ ۹۰ وات و چهار اسپیکر استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود که شیائومی پد ۷ پرو در اواخر فوریه (بهمن و اسفند) در چین عرضه شود. این تبلت تجربه‌ی اتصال یکپارچه با سایر دستگاه‌های شیائومی را ارائه می‌دهد و انتظار می‌رود به رابط کاربری HyperOS و سیستم‌عانل اندروید ۱۴ مجهز شود.

مشخصاتی از تبلت دیگری با نمایشگر اولد و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وجود دارد که احتمالاً در سری پد ۷ قرار خواهد گرفت. این مدل ممکن است تبلت شیائومی پد ۷ مکس باشد که انتظار می‌رود در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) درکنار شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات