اپل رسماً بابت ویدیو جنجالی آیپد پرو عذرخواهی کرد: «به هدفمان نرسیدیم»
پس از انتقادهای گسترده به تبلیغ ویدیویی جدید آیپد پرو، اپل رسماً در بیانیهای عذرخواهی کرد. تور مایرن، قائممقام ارشد تیم بازاریابی اپل، گفت که این شرکت نتوانسته است به هدف نهاییاش دست پیدا کند.
مایرن میگوید: «در اپل، نوآوری در DNA ما قرار دارد و طراحی محصولاتی که به افراد نوآور در سراسر دنیا قدرت ببخشند، برای ما بسیار مهم است... ما با این ویدیو به هدفمان دست پیدا نکردیم و متأسفیم.»
اپل سهشنبهی هفتهی اخیر آیپد پرو 2024 را بهعنوان باریکترین محصول تاریخ خود رونمایی کرد. این شرکت برای نمایش تمامی قابلیتهای کاربردی و خلاقانهی آیپد، تبلیغی ویدیویی با عنوان !Crush منتشر کرد که در آن، سازهای مختلف و هنری مثل پیانو تحت فشار یک دستگاه پرس، له میشوند. در پایان ویدیو، تنها چیزی که باقی میماند آیپد پرو است.
تبلیغ ویدیویی آیپد پرو در زمانی بسیار کوتاه جنجالی شد و انتقاد هنرمندان را در پی داشت. هیو گرنت این ویدیو را «تخریب تجربههای انسانی» خواند و کارگردان سریال Handmaid’s Tale به مدیرعامل اپل گفت که «سنجیده رفتار کنید.»
نظرات