سامسونگ با طعنه به اپل، تبلیغ آیپد پرو را بازسازی کرد [تماشا کنید]
بعد از انتشار ویدیو تبلیغاتی اپل موسومبه Crush که هفتهی گذشته با انتقادات بسیاری از سوی هنرمندان و مردم روبهرو شد، سامسونگ ویدیویی با هشتگ UnCrush در حساب کاربری Samsung Mobile در ایکس منتشر کرد.
ویدیو تبلیغاتی سامسونگ فردی را نشان میدهد که روی وسایل خردشده و رنگهای ریختهشدهای که پایان حادثهی فشار دستگاه پرس اپل بر اشیاء مختلف هنری را تداعی میکند قدم میگذارد، گیتار خود را از روی زمین بر میدارد و بر صندلیای مینشیند تا بههمراه نتهای نمایش داده شده در تبلت گلکسی تب S9 و قدرت هوش مصنوعی Galaxy AI، نوازندگی کند.
هفتهی گذشته، اپل برای بهرخ کشیدن ضخامت بسیار کم آیپد پرو ۲۰۲۴ و نمایش تمامی قابلیتهای کاربردی و خلاقانهی آن، ویدیویی را منتشر کرد که در آن یک پرس هیدرولیک شروع به فشردهکردن وسایل مختلفی از جمله آلات موسیقی، مجسمه، قوطی رنگ، تلویزیون قدیمی و پیانو میکند و در نهایت آنچه باقی میماند آیپد اپل است.
پس از واکنشهای انتقادی علیه تبلیغ آیپد پرو، اپل رسماً عذرخواهی کرد و تور مایرن، قائممقام ارشد تیم بازاریابی اپل، اعلام کرد که این شرکت نتوانسته است به هدف نهاییاش دست پیدا کند.
جالب است که دوباره میبینیم سامسونگ سعی کرده از آب گلآلود ماهی بگیرد و از نقاط ضعف اپل برای تبلیغ محصولات خود استفاده کند.
نظرات