تبلت‌های جدید سری میت‌پد هواوی به‌زودی از راه می‌رسند

جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
عکاسی با تبلت میت پد ۱۰٫۴ اینچی
هواوی قصد دارد امسال از تبلت‌های جدید خود رونمایی کند که از رابط کاربری سریع و بهبودیافته‌ی هواوی بهره خواهند برد.
تبلیغات

هواوی احتمالاً تا سه ماهه‌ی سوم سال جاری از تبلت‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. طبق افشاگری‌های انجام شده، انتظار می‌رود محصولات آینده‌ی سری MatePad نسبت‌به نسل قبلی از ویژگی‌های ارتقا یافته‌ای برخوردار باشند تا تجربه‌ی کلی کاربری را بهبود بخشند.

ماه گذشته، هواوی دستگاه‌های جدیدی از جمله تبلت‌های سری میت‌ پد 11.5S را روانه‌ی بازار کرد. اما به نظر می‌رسد این شرکت برخی از محصولات خود را با قابلیت‌ها و امکانات قابل توجه، برای معرفی در سه ماهه‌ی آینده نگه داشته است.

نام و مشخصات تبلت‌‌های هواوی هنوز مشخص نیست. اما می‌توان انتظار داشت که آن‌ها یکی از تبلت‌هایی باشند که اخیراً در چندین وب‌سایت صدور گواهینامه ظاهر شده‌اند. همچنین هواوی درحال آماده‌سازی یک تبلت مبتنی بر HarmonyOS NEXT برای اواخر سال جاری است.

تبلت میت‌ پد 11.5S اینچی از پردازنده‌ی کایرین 9000WL و 9000WM استفاده می‌کند. این تبلت به گفته‌ی شرکت سازنده‌اش از شارژ ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند؛ اما بررسی کاربران نشان داد تبلت هواوی می‌تواند با سرعت ۶۶ وات نیز شارژ شود. این موضوع می‌تواند دید ما را نسبت به مشخصات تبلت‌های آینده‌ی هواوی باز کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات