تبلت اقتصادی MatePad SE 11 هواوی با بدنه فلزی و پشتیبانی از قلم معرفی شد

شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
مطالعه 3 دقیقه
تبلت هواوی میت پد SE 11
تبلت میان‌رده‌ی هواوی میت پد SE 11 با نمایشگر بزرگ و باتری حجیم معرفی شد.
تبلیغات

هواوی از تبلت جدید و مقرون‌به‌صرفه‌ی خود با نام میت پد SE 11 رونمایی کرد. این محصول با تمرکز بر ویژگی‌های مهم و طراحی کاربرپسند به میدان آمده است. نمایشگر Full HD Plus با قابلیت محافظت از چشم، بدنه‌ی فلزی، باتری حجیم و پشتیبانی از قلم هوشمند M-Pen لایت برای یادداشت‌برداری آسان، ازجمله ویژگی‌های کلیدی این محصول میان‌رده هستند.

میت پد SE 11 از بدنه‌ی فلزی با طراحی باریک و سبک بهره می‌برد که ظاهری شبیه به تبلت‌های پرچمدار دارد. لبه‌های منحنی این دستگاه با استفاده از آلومینیوم باکیفیت ساخته شده‌اند که استحکام بدنه را تا ۴۵٫۲ درصد افزایش می‌دهد.

تبلت هواوی میت پد SE 11
تبلت هواوی میت پد SE 11

تبلت هواوی مدل میت پد SE 11 در دو رنگ جذاب آبی و خاکستری عرضه می‌شود و ابعاد آن ۲۵۲٫۳ در ۱۶۳٫۸ در ۶٫۹ میلی‌متر است و با احتساب باتری، وزنی معادل ۴۷۵ گرم دارد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۱۱ اینچی LCD از نوع TFT (با فناوری IPS) اشاره کرد که از وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۸۵ درصد و روشنایی حداکثر ۴۰۰ نیت بهره می‌برد.

تبلت هواوی میت پد SE 11
تبلت هواوی میت پد SE 11

تبلت میت پد SE 11 از تراشه‌های Kirin 710A یا اسنپدراگون ۶۸۰ استفاده می‌کند. هواوی هنوز به‌طور رسمی جزئیات پردازنده را اعلام نکرده است.

سیستم‌عامل این دستگاه HarmonyOS 2.0 است و در دو مدل با فضای ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت عرضه می‌شود. این محصول همچنین از دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، باتری ۷٬۷۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۲۲٫۵ وات بهره می‌برد.

تبلت مورد اشاره همچنین از وای‌فای دوبانده‌ی ۲٫۴ گیگاهرتزی و ۵ گیگاهرتزی، بلوتوث ۵٫۱، کدک‌های صوتی SBC و AAC، اتصال OTG، درگاه USB-C، میکروفون و چهار اسپیکر بهره می‌برد.

تبلت میت پد SE 11 از قلم هوشمند M-Pen Lite پشتیبانی می‌کند. این قلم به کاربران اجازه می‌دهد کارهایی مانند نوشتن، طراحی، یادداشت‌برداری و سایر موارد را انجام دهند. M-Pen Lite از گیره‌ی قابل‌ حمل و روکشی مات فلزی بهره می‌برد که ظاهری زیبا و کلاسیک به آن بخشیده است.

درحال‌حاضر جزئیات مربوط به قیمت تبلت میت پد SE 11 مشخص نیست و باید دید نسبت‌ به محصولات اقتصادی هم‌رده‌اش گران‌تر خواهد بود یا ارزان‌تر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات