سامسونگ تبلت خوش‌قیمت جدیدی مخصوص کودکان رونمایی کرد

شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A9 پلاس همراه با قلم و قاب
سامسونگ، نسخه‌ی کودکان تبلت گلکسی تب A9 پلاس را همراه با قاب، قلم و پایه‌ی نگهدارنده‌ی مخصوص عرضه می‌کند.
تبلیغات

اطلاعیه‌ وب‌سایت رسمی سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت بعد از عرضه‌ی تبلت گلکسی تب A9 پلاس در اوایل سال جاری، اکنون نسخه‌ی کودکان این تبلت را با طراحی ایمن و نرم‌افزار‌های پیشرفته‌تر معرفی کرده است تا والدین احساس امنیت بیشتری داشته باشند. کاربران می‌توانند جدیدترین تبلت سامسونگ را از بست‌بای، وب‌سایت رسمی سامسونگ و فروشگاه آمازون تهیه کنند.

نسخه‌ی کودکان تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A9 پلاس در اصل شبیه‌ به نسخه‌ای است که سامسونگ چند ماه پیش عرضه کرده بود. این تبلت به نمایشگر ۱۱ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز است. گلکسی تب A9 پلاس از یک باتری بزرگ و رم ۴ گیگابایتی با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A9 پلاس
تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A9 پلاس
تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A9 پلاس همراه با قلم و قاب

نسخه‌ی کودکان تبلت گلکسی تب A9 پلاس همراه‌‌ با یک قاب انعطاف‌پذیر، سبک و ضدضربه با نام Puffy Cover عرضه می‌شود. تبلت جدید سامسونگ در برابر استفاده‌ی مداوم مقاوم است. این تبلت یک پایه‌ی نگهدارنده‌ی داخلی نیز دارد.

قاب Puffy Cover گلکسی تب A9 پلاس در رنگ‌‌های زرد، آبی و قرمز موجود است که با خرید این تبلت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. سایر کاربرانی که پیش‌تر گلکسی تب A9 پلاس را خریداری کرده‌اند نیز می‌توانند این قاب را با قیمت ۳۴٫۹۹ دلار تهیه کنند.

نسخه‌ی کودکان تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A9 پلاس با سه قلم Crayo-Pen در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود که می‌توان آن‌ها را در داخل قاب قرار داده و برای جلوگیری از گم‌شدن آن‌ها را به قاب متصل کرد.

اپلیکیشن Samsung Kids روی نسخه‌ی کودکان تبلت گلکسی تب A9 پلاس نصب شده است. این اپلیکیشن به والدین امکان می‌دهد با اعمال محدودیت‌هایی همچون محدودیت مدت‌زمان استفاده و دسترسی به اپلیکیشن‌ها، به نظارت بر ایمنی فرزندان خود بپردازند. کاربران سایر تبلت‌‌های سامسونگ نیز می‌توانند این اپلیکیشن‌ را روی دستگاه‌های خود نصب کنند. این تبلت با قیمت ۲۶۹ دلار عرضه می‌شود که ۵۰ دلار بیشتر از نسخه‌ی اصلی آن است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات