آنر با مجیک‌پد ۲ به رقابت آیپد پرو می‌رود؛ نمایشگر ۱۴۴ هرتز و 3K، پردازنده قدرتمند

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
تبلت آنر مجیک پد ۲ به‌صورت ایستاده در رنگ مشکی
تبلت جدید آنر از صفحه‌نمایش اولد سریع و پردازنده‌ی اسنپدراگون استفاده می‌‌کند.
تبلیغات

آنر که قبل‌تر مجیک‌پد ۲ را برای بازار چین معرفی کرده بود، اکنون در رویداد IFA 2024 این تبلت را برای بازار‌های جهانی هم معرفی کرد.

براساس بیانیه‌ی رسمی آنر، ضخامت ۵٫۸ میلی‌متری و وزن ۵۵۵ گرمی مجیک پد ۲ حمل‌ونقل تبلت را آسان می‌کنند. صفحه‌نمایش اولد دستگاه وضوح 3K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد و حداکثر روشنایی آن به ۱۶۰۰ نیت می‌رسد.

مجیک پد ۲ آنر برای راحتی چشم کاربران از فناوری‌های AI Defocus Display و PWM با فرکانس ۴۳۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. گفته می‌شود تبلت مورد بحث به‌لطف اسپیکر هشت‌گانه و گواهی‌های IMAX Enhanced و DTS، میدان صوتی را ۲۵ درصد بیشتر از نسل قبلی گسترش می‌دهد.

تبلت آنر مجیک پد ۲ در رنگ مشکی
تبلت آنر مجیک پد ۲ در رنگ سفید
تبلت آنر مجیک پد ۲ به‌صورت خوابیده
صفحه‌نمایش تبلت آنر مجیک پد ۲

مجیک پد ۲ به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز شده است و انرژی باتری ۱۰٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی آن توسط یک شارژر ۶۶ واتی تأمین می‌شود. جدیدترین تبلت آنر با رابط کاربری MagicOS 8.0 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ به بازار عرضه می‌شود.

آنر تعداد زیادی قابلیت مبتنی‌بر هوش مصنوعی مانند تبدیل صدا به متن، زیباسازی دست‌خط و تشخیص فرمول را به این محصول اضافه کرده است. به‌کمک قابلیت Magic Portal، می‌توان با یک حرکت به برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف دسترسی پیدا کرد.

دوربین‌های اصلی و سلفی مجیک پد ۲ به‌ترتیب وضوح ۱۳ و ۹ مگاپیکسلی دارند. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به بلوتوث ۵٫۳، میکروفون سه‌گانه و پشتیبانی از آنر مجیک پنسل ۳ اشاره کرد.

قیمت تبلت جدید مجیک پد ۲ برای نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم حدود ۶۶۵ دلار است. تبلت مذکور در رنگ‌های سفید و مشکی فروخته می‌شود و به‌لطف قابلیت‌های مختلف خود، می‌تواند با دستگاه‌هایی نظیر گلکسی تب S9 و آیپد پرو رقابت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات