صفحه پیش‌خرید گلکسی تب S10 قیمت تبلت‌های جدید سامسونگ را فاش کرد

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷
مطالعه 3 دقیقه
گلکس تب اس 9 اولترا در حال نمایش فیلم
وب‌سایت رسمی سامسونگ با به‌روزرسانی صفحه‌ی پیش‌خرید تبلت گلکسی S10، قیمت و برخی جزئیات این محصول پرچم‌دار را فاش کرد.
تبلیغات

ظاهراً روند افشای اطلاعات از وب‌سایت سامسونگ برای محصولات جدیدش ادامه‌دار شده است. چند روز پیش، شاهد لو‌رفتن اطلاعات از صفحه‌ی پیش‌سفارش گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 FE بودیم و حالا این‌ بار سناریو مشابهی برای سری جدید تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ، یعنی سری گلکسی تب S10 اتفاق افتاده است.

براساس صفحه‌ی رسمی پیش‌خرید تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب S10 پلاس، مدل‌های بدون پشتیبانی از سیم‌کارت این تبلت در نسخه‌هایی با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به‌ترتیب قیمتی برابر با ۹۹۹٫۹۹ و ۱,۱۱۹٫۹۹ دلار دارند. همچنین، نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی که از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، ۱,۱۴۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

گلکسی تب S10 اولترا نیز در نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم به‌ترتیب با قیمت ۱,۱۹۹٫۹۹ و ۱,۳۱۹٫۹۹ در‌دسترس قرار می‌گیرند. مدل گران‌تری از این تبلت با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی به‌چشم می‌خورد که ۱,۶۱۹٫۹۹ دلار قیمت دارد. در این صفحه سامسونگ به پشتیبانی از سیم‌کارت در نسخه‌های اولترا از تبلت‌های خود اشاره‌ای نکرده است.

صفحه پیش خرید گلکسی تب S10
Samsung
اطلاعات لو رفته از صفحه پیش خرید گلکسی تب S10
اطلاعات لو رفته از صفحه پیش خرید گلکسی تب S10
اطلاعات لو رفته از صفحه پیش خرید گلکسی تب S10

در صفحه‌ی پیش‌سفارش تبلت‌های جدید سامسونگ جزئيات دیگری نیز به‌چشم می‌خورد. ازآنجاکه هوش مصنوعی نقش پررنگی در محصولات اخیر سامسونگ برعهده داشته است، شاهد حضور دکمه‌ی گلکسی AI در کیبورد رسمی جدیدترین تبلت‌ سامسونگ هستیم.

هوش مصنوعی سامسونگ این امکان را به کاربر می‌دهد تا از ویژگی‌هایی مانند Note Assist برای خلاصه‌سازی متنی که یادداشت می‌کند یا Sketch to Image برای استفاده از قلم S Pen و تبدیل نقاشی‌های خود به آثار هنری استفاده کند.

طبق برخی شایعات که اکنون بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته‌اند، امسال شاهد کاهش نسخه‌های تبلت‌های سامسونگ از ۳ به ۲ (پلاس و اولترا) نسخه هستیم. همچنین مانند گلکسی S24 FE، تمامی خانواده گلکسی تب S10 از پردازنده‌های اگزینوس استفاده خواهند کرد.

احتمالاً چیزی تا معرفی رسمی تبلت‌های جدید سامسونگ باقی نمانده و آن‌طور‌که از صفحه‌ی پیش‌سفارش گلکسی تب S10 مشخص است، ظاهراً این تبلت‌ها از ۴ اکتبر (۱۳ مهر) تحویل خریداران خواهند شد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات