لنوو تبلت گیمینگ جدیدی با نمایشگر ۱۶۵ هرتز رونمایی کرد

یک‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
دو عدد تبلت گیمینگ لیجن Y700 در کنار یکدیگر
جدیدترین مدل تبلیت گیمینگ لنوو با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ سنگین‌ترین بازی‌ها را به‌راحتی اجرا می‌کند.
تبلیغات

لنوو امروز به‌صورت رسمی مدل ۲۰۲۴ تبلت لیجن Y700 را رونمایی کرد؛ تبلتی که برای گیمر‌ها ساخته شده است و می‌تواند سنگین‌ترین بازی‌ها را با بهترین کیفیت اجرا کند.

براساس پست لنوو در ویبو، نسخه‌ی ۲۰۲۴ تبلت Legion Y700 از صفحه‌نمایش ۸٫۸ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (تراکم حدودی ۳۴۳ پیکسل‌‌براینچ) و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی استفاده می‌کند.

این نمایشگر طیف وسیعی از گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و دقت رنگ بسیار زیادی (DeltaE<1) دارد. حداکثر روشنایی نمایشگر به ۵۰۰ نیت می‌رسد و به‌منظور محافظت از چشم کاربران، موفق شده است گواهینامه‌ی TÜV Rheinland را کسب کند.

تبلت گیمینگ لیجن Y700 در رنگ‌های مشکی و سفید
Lenovo

نسخه‌ی ۲۰۲۴ تبلت گیمینگ لیجن Y700 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌همراه حداکثر ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 و ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X استفاده می‌کند. تبلت یادشده از سیستم خنک‌کننده‌ی اختصاصی لنوو موسوم به QianKun بهره می‌برد که محفظه‌ی بخار بزرگ ۱۰٬۰۰۴ میلی‌متر‌مربعی دارد.

علاوه‌براین، لیجن Y700 به موتور اختصاصی Lingjing لنوو مجهز شده است تا تأخیر دریافت لمس و اینترنت در برخی از بازی‌ها به‌ترتیب ۳۲٫۲ و ۴۵٫۸ درصد کاهش پیدا کند. تبلت یادشده فقط ۳۵۰ گرم وزن دارد و به‌لطف اسپیکر‌های دوگانه و بازخورد‌های هپتیکی‌اش، تجربه‌ی مطلوبی برای خریداران رقم خواهد زد.

مشخصات مختلف تبلت گیمینگ لیجن Y700 لنوو
Lenovo

تبلت لیجن Y700 به دو درگاه USB-C مجهز است تا کاربران بتوانند هم‌زمان با شارژ‌‌شدن دستگاه، از هدفون‌های سیمی هم استفاده کنند. این درگاه‌ها از خروجی Display Port نیز پشتیبانی می‌کنند. باتری ۶۵۵۰ میلی‌آمپر‌ساعتی دستگاه هنگام پخش ویدئو و بازی ۱۴٫۶ و ۸٫۹ ساعت دوام می‌آورد.

جدیدترین تبلت لنوو مدلی با نام Super Control Dynamic دارد که نقاط انعکاس نمایشگر را تا ۴۵ درصد کاهش می‌دهد و گزینه‌ای مناسب برای بازی‌کردن در فضای بیرون محسوب می‌شود.

قیمت تبلت جدید لیجن Y700 لنوو در رنگ Carbon Black برای کانفیگ پایه (۱۲+۲۵۶) از ۴۱۳ دلار آغاز می‌شود و در قوی‌ترین کانفیگ به ۴۷۰ دلار می‌رسد. همین کانفیگ‌ها در رنگ Ice White به‌ترتیب ۴۲۷ و ۴۸۴ دلار قیمت دارند.

قیمت کانفیگ‌های مشابه برای مدل Super Control Dynamic حدود ۴۷۰ و ۵۴۲ دلار است. نسخه‌ی مشکی‌رنگ نیز از ۲۵ اکتبر (۴ آبان) دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات