تبلت‌های میت‌پد پرو ۱۲٫۲ و میت‌پد ۱۲ ایکس هواوی روانه بازار اروپا شدند

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
دختر و گربه در حال تماشای صفحه تبلت هواوی میت پد پرو ۲۰۲۴ ۱۲٫۲
هواوی دو مدل از تبلت‌های ۲۰۲۴ میت‌پد را در بازار اروپا عرضه کرد.
تبلیغات

هواوی دو تبلت جدید به‌نام‌های MatePad پرو ۱۲٫۲ و میت‌پد ۱۲ ایکس را معرفی کرد که هر دو دارای نمایشگر ۱۲ اینچی هستند. این برند اکنون فروش این تبلت‌ها را در بازارهای اروپا آغاز کرده است.

تبلت هواوی میت پد پرو ۱۲٫۲ ۲۰۲۴
میت‌پد پرو ۱۲٫۲
Huawei

به‌گفته‌ی هواوی، تبلت میت‌پد پرو ۱۲٫۲ طراحی باریک و ۵۰۸ گرم وزن دارد و ضخامت آن به ۵٫۵ میلی‌متر می‌رسد. این تبلت دارای نمایشگر تاندم اولد PaperMatte با وضوح ۲٬۸۰۰ × ۱٬۸۴۰، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۲ درصد است و می‌توان آن را رقیبی ارزان‌قیمت برای آیپد پرو ۱۳ اینچ اپل به‌حساب آورد.

در حال نوشتن با قلم روی تبلت هواوی میت‌پد پرو ۱۲٫۲ ۲۰۲۴
میت‌پد پرو ۱۲٫۲
Huawei

میت‌پد پرو ۱۲٫۲ در بالاترین کانفیگ خود، ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد. دوربین پشتی تبلت شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین عریض ۸ مگاپیکسلی می‌شود و دوربین سلفی آن وضوح هشت مگاپیکسلی دارد. این تبلت دارای باتری دو سلولی ۵٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی (معادل ۱۰٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعت) با قابلیت شارژ ۱۰۰ واتی است.

فناوری صفحه‌نمایش PaperMatte با کاهش درخشش تا ۶۰ درصد، تجربه‌ی نوشتن مشابه کاغذ را با قلم هواوی M-Pencil فراهم می‌کند. این ویژگی برای گرافیست‌هایی که از برنامه‌های طراحی مانند GoPaint استفاده می‌کنند، ایده‌آل است و امکان طراحی واقع‌گرایانه را فراهم می‌آورد.

تبلت هواوی میت پد ۱۲ ایکس ۲۰۲۴ در دست مرد چینی
میت‌پد ۱۲ ایکس
Huawei

تبلت هواوی میت‌پد ۱۲ ایکس با نمایشگری ۱۲ اینچی از نوع PaperMatte عرضه می‌شود که شدت روشنایی و کنتراست بالایی دارد و وضوح 2.8K (۲۸۰۰ در ۱۸۴۰ پیکسل) و نرخ نوسازی بین ۳۰ تا ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد. این تبلت با حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و پشتیبانی از گاموت رنگی وسیع P3، تصاویری با کیفیت و زنده ارائه می‌دهد و دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۸ درصد و نسبت ابعاد ۳:۲ است.

تبلت هواوی میت پد ۱۲ ایکس ۲۰۲۴ با کیبورد از روبرو
میت‌پد ۱۲ ایکس
Huawei

میت‌پد ۱۲ ایکس که با سیستم‌عامل HarmonyOS 4.2 کار می‌کند، مدل‌هایی با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ظرفیت‌های فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت دارد. این دستگاه به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز است و می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت حداکثر 1080p با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه ضبط کند.

تبلت هواوی میت پد ۱۲ ایکس ۲۰۲۴ با کیبورد و قلم
تبلت هواوی میت پد ۱۲ ایکس ۲۰۲۴

باتری ۱۰٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی تبلت میت‌پد ۱۲ ایکس از شارژ ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند و امکان پخش ویدیو تا ۱۴ ساعت را با یکبار شارژ فراهم می‌آورد.

هواوی برای تبلت میت‌پد پرو استراتژی قیمت‌گذاری متفاوتی را در اروپا و انگلستان اتخاذ می‌کند. قیمت تبلت جدید میت‌پد پرو با نمایشگر ۱۲٫۲ اینچ اولد در انگلستان ۶۹۹٫۹۹ پوند (حدود ۹۱۵ دلار) و در اروپا ۹۹۹ یورو (حدود ۱٬۱۰۰ دلار) تعیین شده است.

از طرف دیگر، قیمت تبلت هواوی مدل میت‌پد ۱۲ ایکس برای مشتریان انگلیسی ۵۴۹٫۹۹ پوند (حدود ۷۲۰ دلار) در نظر گرفته شده است، اما همین محصول در آمازون آلمان به قیمت ۷۴۸ یورو (معادل ۸۲۰ دلار) قابل خرید خواهد بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات