تغییرات سخت‌افزاری نمایشگر آیپد مینی ۲۰۲۴ احتمالاً مشکل اسکرول ژله‌ای را رفع می‌کنند

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
آیپد مینی ۲۰۲۴ در دست با قلم اپل پنسل پرو
مشکل اسکرول ژله‌ای نمایشگر آیپد مینی ۶ که اپل را با شکایت‌های حقوقی متعددی مواجه کرد، احتمالاً در نسخه‌ی جدید آیپد مینی رفع خواهد شد.
تبلیغات

چند روز پیش، اپل از آیپد مینی ۲۰۲۴ خود رونمایی کرد؛ تبلتی جدید که مجهز به تراشه‌ی A17 Pro است و روی هوش مصنوعی تمرکز ویژه‌ای دارد؛ اما در کنار این موارد، شاید یک خبر خوش دیگر برای کاربران اپل داشته باشد: تبلتی بدون مشکل اسکرول ژله‌ای نمایشگر.

به گفته‌ی جیسون اسنل و دن مورن در جدیدترین قسمت پادکست Six Colors، تنظیمات نمایشگر آیپد مینی ۲۰۲۴ احتمالاً به‌گونه‌ای است که مشکل اسکرول ژله‌ای نمایشگر در آن ایجاد نمی‌شود؛ حدسی که تا زمان عرضه‌ی این تبلت اپل به بازار، نمی‌توان آن را قطعی دانست.

اپل مدت کوتاهی پس از رونمایی از آیپد مینی ۶ در سال ۲۰۲۱، با انبوهی از شکایت‌های کاربران مبنی بر وجود مشکلی خاص در نمایشگر این تبلت اپل روبه‌رو شد. به گفته‌ی کاربران، اگر آیپد مینی ۶ در وضعیت عمودی قرار می‌گرفت، متن‌ها و تصاویر دو سمت نمایشگر با یکدیگر هماهنگ نبودند. مشکل مذکور به‌دلیل ناهماهنگی نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی نمایشگر تبلت اپل رخ می‌داد؛ مشکلی که برای برخی از کاربران بسیار آزاردهنده بود، اما برخی نیز آن را نادیده می‌گرفتند.

قیمت آیپد مینی ۲۰۲۴ برای مدل وای‌فای با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۴۹۹ دلار و برای مدل سیم‌کارت‌خور به همراه وای‌فای و با همین فضای ذخیره‌سازی به ۶۴۹ دلار می‌رسد. این تبلت اپل، از تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) قابل سفارش خواهد بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات