اسنپ اپلیکیشن جذب راننده معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
اسنپ در جهت بهینه‌سازی فرآیند ثبت‌ نام متقاضیان عضویت در ناوگان خود، از اپلیکیشن پروموتر اپ رونمایی کرد.
تبلیغات

اسنپ در نظر دارد سرویس‌دهی مناسبی در شب‌های شلوغ و پرترافیک پیش از عید به کاربران مسافر ارائه دهد و به همین دلیل، در این ایام از اپلیکیشن پروموتر اپ به‌صورت رسمی رونمایی کرده است. اپلیکیشن Promoter App حدود سه ماه به‌صورت آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته و اکنون وارد فاز اجرایی می‌شود.

 پروموتر اپ اسنپ برای بازاریابان میدانی این سرویس هوشمند درخواست سفر در نظر گرفته شده است تا فرآیند عضوگیری با استفاده از فرم‌های کاغذی ثبت‌‌ نام برچیده و عملیات نام‌نویسی، ثبت مدارک و تأیید آن‌ به‌صورت دیجیتال و بر بستر اینترنت انجام شود.

 پروموتر اپ تنها در اختیار بازاریابان مورد تأیید این سامانه قرار می‌گیرد و با استفاده از شناسه و رمز عبوری فعال می‌شود که اسنپ در اختیار آن‌ها قرار داده است. به عبارت دیگر پروموتر اپ در بازارهای اندروید و آی‌اواس، مانند گوگل‌پلی یا اپ‌استور، قرار نمی‌گیرد و اسنپ آن را روی دستگاه بازاریابان نصب می‌کند.

کپی لینک

 اپلیکیشن بازاریابان، با سطوح دسترسی متفاوت

ثبت‌ نام در ناوگان اسنپ در سه مرحله‌ی جذب، آموزش و احراز هویت انجام می‌شود. گروه جذب راننده (بازاریابی) اسنپ در سراسر ایران شامل بازاریابان میدانی، کارشناسان و کارشناسان ارشد بازاریابی هستند که فعالیت خود را در زمینه جذب راننده از طریق «پروموتر اپ» پیش می‌برند.

علی قاضی، یکی از مدیران ارشد توسعه اسنپ، درباره اپلیکیشن بازاریابان این سامانه می‌گوید:

این اپلیکیشن برای جلوگیری از بروز خطای انسانی و سوءاستفاده‌های احتمالی در دو سطح دسترسی متفاوت طراحی شده است. دسترسی سطح یک برای بازاریابان میدانی و دسترسی سطح دو برای کارشناسان بازاریابی تعریف شده است.

وی دربار‌ه‌ی اینکه سطح دسترسی‌‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند و با هر کدام چه کاری انجام می‌شود، می‌گوید:

در دسترسی سطح یک، بازاریاب اسنپ، فرم ثبت‌‌ نام متقاضی را بررسی می‌کند و با کمک اپلیکیشن از تمام مدارک فرد متقاضی عضویت در ناوگان اسنپ (مانند کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، بیمه‌نامه و سایر مدارک مورد نیاز) و همچنین چهره او عکس می‌گیرد و تمامی این اطلاعات و تصاویر را وارد «پروموتر اپ» می‌کند. پس از آن کارشناس بازاریابی اسنپ که دسترسی سطح دو برای او تعریف شده است، به وسیله «پروموتر اپ» کلیه مدارک را با اطلاعات داخل فرم الکترونیکی ثبت‌ نام تطبیق می‌دهد. در این مرحله تصویری که از متقاضی گرفته شده است با تصویر مدارک او تطبیق داده می‌شود. کارشناسان بازاریابی اسنپ هر یک سرپرست چندین بازاریاب هستند و متقاضیان تأییدشده توسط هر بازاریاب را کنترل می‌کنند. در این مرحله خودروهایی که بر اساس سن خودرو نیاز به بازرسی دارند نیز مورد بازرسی قرار می‌گیرند. در صورت تطابق اطلاعات ثبت‌شده متقاضی با اصل مدارک و سلامت خودرو، تأییدیه اول صادر می‌شود. در اینجا کار تیم احراز هویت آغاز می‌شود.

به گفته‌ی علی قاضی پس از این مرحله نیاز به تأیید سومی است که توسط تیم احراز هویت اسنپ و در دفتر این شرکت و به‌صورت مرکزی انجام می‌شود. در این مرحله، یک تیم چندین نفره مسئول تطابق مدارک و اطلاعات متقاضیان هستند و همه مدارک و اطلاعات یک بار دیگر بررسی می‌شوند.

بعد از انجام ثبت‌ نام و آغاز فعالیت رانندگان، عملکرد کاربران راننده بر اساس بازخورد مسافران به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از سوی کارشناسان تحلیل داده کنترل می‌شود. تیم مدیریت کیفیت اسنپ با کاربران راننده‌ای که عملکرد مناسبی ندارند به سه طریق برخورد می‌کند: به دسته اول اخطار داده می‌شود، دسته دوم به‌طور موقت غیر فعال می‌شوند (شرط بازگشت این افراد گذراندن مجدد دوره آموزشی است) و با دسته سوم به‌طور دائم قطع همکاری می‌شود.

بر اساس گزارش قاضی، نتایج بررسی عملکرد کاربران راننده در اختیار کارشناسان ارشد بازاریابی نیز قرار می‌گیرد تا بتوانند عملکرد بازاریابان میدانی اسنپ را در جذب افراد بسنجند و بهبود بخشند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اسنپ، با توجه به مکانیزه شدن فرآیند ثبت‌ نام و استفاده از اپلیکیشن مخصوص بازاریابان اسنپ هنگام جذب راننده جدید، امکان بروز خطا و همچنین دور زدن سیستم ثبت‌‌ نام توسط افراد سودجو وجود ندارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات