انتخاب زومیت بهعنوان یکی از سه رسانه فعال در پوشش الکامپ ۲۵
یک ماه پس از مهمترین رویداد فناوری کشور، سازمان نظام صنفی رایانهای کشور، متولی برگزاری الکامپ، در مراسمی بهترینهای بخشهای مختلف را انتخاب کرد و اطلاعاتی از این دوره را با رسانهها و فعالان این حوزه بهاشتراک گذاشت. الکامپ امسال برای زومیت رویدادی متفاوتتر از سالهای گذشته بود؛ چراکه در الکامپ ۲۵ با هدف پوشش خبری مناسبتر و ارتباط نزدیکتر با کاربران و شرکتکنندگان، با تدارک غرفه به میزبانی این رویداد بزرگ رفت.
طبق آمارهای مسئولان برگزاری الکامپ بیستوپنجم، ۳۴۱ نفر در قالب ۱۸۰ رسانه مکتوب و دیجیتال بهصورت فعال این رویداد را پوشش داده و درمجموع، ۱,۹۸۱ خبر دربارهی آن منتشر کردهاند. زومیت و ایسنا با انتشار ۷۷ و ایرنا با انتشار ۹۲ خبر فعالترین رسانههای پوششدهندهی الکامپ امسال لقب گرفتند. طبق آمارها، ستاد خبری الکامپ ۲۵ نیز روزهای خوبی پشتسر گذاشته است. میزبانی ۳۳ رویداد خبری در روزهای برگزاری و امضای تفاهمنامهها و پخش زندهی ۱,۲۸۷ دقیقه مصاحبه از ۶۵ فعال این بخش، دیگر آمارهای مربوط به رسانهها بوده است.
الکامپ با کاستیها و هیجان خود رویدادی بزرگ در حوزهی فناوری کشور است و در عمر نزدیک به ۳۰ سالهاش، روزهای پرفرازونشیبی دیده میشود. دیدگاه شما دربارهی پوشش زومیت از الکامپ امسال چه بود؟ جای چه نوع محتوایی را خالی دیدید و انتظار چه چیزهایی در الکامپ ۲۶ را دارید؟