سرویسهای سفارش آنلاین غذای چیلیوری و ریحون که هر دو فعالیت خود را تقریبا بهطور همزمان و از سال ۹۴ آغاز کرده بودند، امروز طی نشستی خبری اعلام کردند که باهم ادغام شدند.
چیلیوری و ریحون از آغاز رقیب محسوب میشدند و بر سر گرفتن جایگاه دوم برترین سرویس غذای آنلاین در تلاش بودند؛ تا اینکه درنهایت تصمیم گرفتند انرژی خود را معطوف یک مسیر کرده و در کنار یکدیگر به حیات ادامه دهند.
نشست خبری این ادغام امروز با حضور مدیران عامل هلدینگ IiVentures، ریحون، تامین سرمایه تمدن و سرآوا در هتل نیلو برگزار شد.
علیرضا صادقیان گفت چیلیوری با ۴۰۰۰ رستوران در ۳۰ شهر کشور فعالیت میکند و نسبت به سال قبل ۲۰۸ درصد رشد داشته است اما همواره با ریحون در رقابت بوده و بهمنظور رشد بیشتر موضوع ادغام برای این دو شرکت مطرح شد.
دو تیم تصمیم گرفتند که بهدلیل داشتن تیم جوانتر و اهمیت سرمایهگذاری روی یکی از این دو برند، با برند چیلیوری به ادامهی کار بپردازند. اکنون و با ادغام دو سرویس آنلاین غذا ۶۰ درصد به مشتریان چیلیوری و ۴۰ درصد به تعداد رستورانهای این دو شرکت افزوده خواهد شد.
برنامهی چیلیوری برای آینده، ارسال کالاهای سوپرمارکتی و مواردی شامل گل، شیرینی، دارو، میوه، نان و سایر موارد تندمصرف برای مشتریان است.
صادقیان در پاسخ به سوال خبرنگار زومیت در مورد تعدیل نیروی دو شرکت نیز اعلام کردند که طبیعی است برخی نیروها براثر جابهجایی کاهش پیدا کنند و بهینهسازی در این زمینه صورت بگیرد اما برنامهای برای این امر وجود ندارد و قطعا با گذشت زمان دوباره تعداد آنها افزایش پیدا خواهد کرد.
نظر شما در ارتباط با ادغام این دو سرویس سفارش غذای آنلاین چیست؟
نظرات