ویژه‌برنامه‌های رمضانی «لنز» اعلام شد

دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل ویژه‌برنامه‌های تلویزیون اینترنتی «لنز» برای رمضان ۱۴۰۰ شامل فیلم، مداحی، آموزش‌های مذهبی و یک برنامه ورزشی را اعلام کرد.
تبلیغات

به‌گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، هم‌زمان با آغاز رمضان ۱۴۴۲، تلویزیون اینترنتی لنز برنامه‌های ویژه‌ای برای مخاطبانش با اشتراک رایگان تدارک دیده است. اپلیکیشن لنز تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند تا به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…)، پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… دسترسی داشته باشند.

بر‌این‌اساس، شبکه «لنز و ماه» مانند سال گذشته برنامه‌های مناسبتی، مذهبی، آموزش‌های مذهبی، مداحی و… پخش می‌کند. «لنز فیلم» شبکه ویژه فیلم و سریال لنز نیز از افطار تا سحر ماه رمضان، فیلم‌ و سریال‌های جدیدی متناسب با حال‌و‌هوای این ماه پخش می‌کند.

لنز ایرانسل با همکاریِ مجموعه «هیئت‌آنلاین»، ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این مجموعه مانند سخنرانی و مداحی و برنامه‌های مذهبی را نیز برای علاقه‌مندان پخش می‌کند. به‌علاوه، طرفداران موسیقی می‌توانند در این ماه، مجموعه ویژه مناسبتی شامل نواهای مذهبی و مداحی و کتاب‌های صوتی مرتبط با ماه رمضان را در لنز بشنوند.

لنز برنامه ورزشی «محوطه جریمه» نیز را با موضوع فوتبال و حواشی آن در ماه رمضان در شبکه «لنز اسپرت» پخش می‌کند. درنهایت، باید اشاره کنیم این تلویزیون اینترنتی برنامه‌های ویژه طنز و سرگرمی برای ماه رمضان و شگفتانه‌ای برای عید سعید فطر تدارک دیده است که جزئیات آن به‌زودی به اطلاع مخاطبان این اپلیکیشن خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات