نگاهی به گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ دیجیکالا در ۶ دقیقه
دیجیکالا ابتدای تابستان امسال گزارش سالیانهی عملکرد خود را به رسم سال گذشته منتشر کرد. این گزارش که در ۱۲۹ صفحه، مشتمل بر هفت فصل تنظیم شده، به بررسی ابعاد مختلف عملکرد دیجیکالا پرداخته است که شامل فصول ذیل است:
- دیجیکالا در یک نگاه
- رفتار کاربران
- بازخورد کاربران
- بازارگاه و کسبوکارهای ایرانی
- بستر فناوری
- کالاها و برندها و
- رویدادها و مسئولیت اجتماعی
دیجیکالا در ابتدای گزارش خود در نموداری ساختار فعلی شرکتهای فعال زیرچتر هلدینگ دیجیکالا را نمایش داده که در مقایسه با سال گذشته شامل تغییراتی شده و براساس اطلاعات موجود، انتظار میرود طی سال جاری نیز شاهد اضافه شدن بخشهای جدیدتری به گروه دیجیکالا باشیم. یکی از آمارهای جالب ارائهشده در گزارش دیجیکالا، افزایش سهم خردهفروشی آنلاین در کشور طی سال ۱۳۹۹ است که در مقایسه با سال ۱۳۹۸ شاهد افزایش بوده و از ۱ تا ۲ درصد اعلام شده برای سال ۹۸، به بیش از ۳ درصد رسیده که نشان از تغییر عادت مردم و جلب اعتماد کاربران اینترنتی برای خرید بصورت آنلاین دارد.
در ادامه میتوانید گزارش سال ۱۳۹۸ دیجیکالا را از نگاه زومیت مشاهده کنید.
ما در این گزارش ویدیویی ۶ دقیقهای بخشهایی از گزارش دیجیکالا را که از نظرمان مهم بود، بررسی کردیم، در صورتی که علاقمند به مطالعهی این گزارش باشید، میتوانید آن را از وبسایت دیجیکالا دانلود کرده و مطالعه کنید.
نظرات