استقبال بنگاه‌های اقتصادی و استارتاپ‌ها‌ از غرفه رایتل در الکامپ ۱۴۰۲

دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
رایتل در الکامپ
شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست‌و‌ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ میزبان نمایندگانی از بنگاه‌های اقتصادی و استارت‌آپ‌های کشور بود.
تبلیغات

به‌گزارش روابط‌عمومی رایتل، مرتضی لطفی، عضو هیئت‌مدیره‌ی سازمان تأمین اجتماعی، علی‌رضا خواک، مدیر‌کل دفتر هیئت‌مدیره‌ی سازمان تأمین اجتماعی، مهدی نوروزیان، معاون پشتیبانی و تأمین منابع مالی شستا، حبیب‌الله حسن‌‌خانلو، قائم‌مقام سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از مدیران و فعالان صنعت از غرفه‌ی رایتل در بیست‌وششمین دوره‌ی نمایشگاه الکامپ بازدید کردند.

آنان ضمن دیدار با حسین ملازاده، مدیرعامل رایتل، از جدیدترین دستاوردهای این اپراتور هوشمند تلفن‌همراه در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی و خدمات سازمانی و تجاری مطلع شدند.

رایتل با محوریت «خدمات سازمانی بر‌پایه‌ی هوشمندسازی» و با هدف ارائه‌ی خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در الکامپ ۱۴۰۲ حضور دارد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین رایتل، می‌توانند تا ۷ تیر ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۶ به سالن‌های‌ ۲۷، ۹ و ۸ و فضای باز جنوب سالن‌های ۳۸ و ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات