برگزاری الکام تاکز و کارگاه‌های تخصصی ایرانسل در دومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
الکام تاکز
در دومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های رایگان غرفه‌ی ایراسنل و رویدادهای الکام تاکز برگزار شد.
تبلیغات

در دومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تحول دیجیتال سازمانی»، «بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع»، «مدل ذهنی» و «مسیر یادگیری برنامه‌نویسی» از مجموعه کارگاه‌های رایگان غرفه‌ی ایرانسل در سالن ۳۸ و رویدادهای الکام تاکز با موضوع «تحول دیجیتال» و «متاورس»، با حمایت اولین و بزرگ‌ترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن ۸ و ۹ برگزار شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، در روزهای برگزاری بیست‌و‌ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، ایرانسل در بخش ویژه‌ای همه‌روزه و در چهار نوبت کارگاه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک‌چین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و… برگزار می‌کند.

امروز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ در دومین روز نمایشگاه نیز، آکادمی ایرانسل چهار کارگاه «تحول دیجیتال سازمانی: استراتژی و عوامل شکست و موفقیت»، «بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع»، «مدل ذهنی» و «مسیر یادگیری برنامه‌نویسی» برگزار کرد.

اولین کارگاه در دومین روز نمایشگاه با موضوع «تحول دیجیتال سازمانی: استراتژی و عوامل شکست و موفقیت»، به حوزه مدیریت و تحولات دیجیتال اختصاص داشت.

دومین کارگاه با موضوع «بررسی موضوع نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع» برگزار شد که از رویکردهای اصلی اولین اپراتور ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران است.

در سومین کارگاه رایگان ایرانسل با موضوع «مدل ذهنی» که به‌صورت بازی جمعی برگزار شد، حاضران با موضوعاتی از‌جمله نقش تفاوت‌ها در دیدگاه و شخصیت، در تعامل مؤثر افراد ژسازمان با یکدیگر و پیشبرد اهداف تیمی آشنا شدند.

در کارگاه چهارم با موضوع «مسیر یادگیری برنامه‌نویسی» نیز، به موضوعاتی از‌جمله دانش‌های پایه برای آموختن برنامه‌نویسی، انواع زبان‌های برنامه‌نویسی، منابع آموزش و تمرین آنلاین، پایگاه داده‌ها و سایت‌های ارائه‌دهنده فضای برنامه‌نویسی پرداخته شد.

علاوه‌براین، ایرانسل حامی برگزاری رویداد جانبی «الکام تاکز» است که در روزهای نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ با هدف بررسی جدیدترین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌هایی برگزار می‌شود.

آکادمی ایرانسل همه‌روزه سخنرانی‌هایی تخصصی‌ در موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده، بلاک‌چین و فین‌تک در غرفه‌ی ایرانسل واقع در سالن ۸ و ۹ برگزار می‌کند.

اولین سخنرانی الکام تاکز ایرانسل با موضوع تحول دیجیتال با سخنرانی رسول سرائیان، مدرس و مشاور تحول دیجیتال، برگزار شد. مصطفی مرشدی، کارآفرین کسب‌و‌کارهای دیجیتال، نیز در دومین سخنرانی رویداد الکام تاکز با موضوع متاورس، درباره‌ی آینده‌ی اینترنت که ترکیبی از «متاورس» و «وب ۳» و تإثیر آن بر وجوه مختلف زندگی و کسب‌و‌کار است، صحبت کرد.

ایرانسل در‌ادامه و در روز سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲، کارگاه‌های معرفی مرکز خدمات امنیتی ابری، اهمیت امنیت اطلاعات، دی‌فای و مدیر در نقش کوچ را به‌رایگان در غرفه‌ی خود در سالن ۳۸ برگزار می‌کند و همچنین حامی سخنرانی‌هایی با موضوع انقلاب در پلتفرم و بلاک‌چین و دنیای غیرمتمرکزها در قالب رویداد الکام تاکز در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران است.

ایرانسل، اولین اپراتور ارائه‌دهنده‌ی 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه‌ی جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی (۳۸) و سالن ۸ و ۹ بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ شرکت کرده است و جدیدترین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا ۸ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶ به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان معرفی می‌کند.

غرفه‌ی ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، زیر پوشش شبکه‌ی نسل پنج تلفن‌همراه (5G) است و بازدید‌کنندگان می‌توانند کاربست‌های (Use Case) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات