تیس؛ بستری امن برای خدمات نوین مالیاتی [تماشا کنید]

سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
غرفه تیس
شرکت داده‌پردازی تیس به اشخاص حقیقی و حقوقی برای ارائه صورت‌حساب مالیاتی به سازمان مودیان خدمات ارائه می‌کند. در این ویدیو با این شرکت آشنا می‌شوید.
تبلیغات

شرکت داده‌پردازی معتمد تیس، به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه آسیاتک در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ حضور داشت. ما در الکامپ26 سری به غرفه این شرکت زدیم تا با خدمات آن بیشتر آشنا شویم.

شرکت داده‌پردازی معتمد تیس یکی از پنج شرکتی است که مجوز مالیاتی نوع اول دارد و خدمات نوین مالیاتی ارائه می‌کند. مدیرعامل داده‌پردازی معتمد تیس در معرفی این شرکت گفت:

«شرکت‌هایی مثل شرکت داده‌پردازی معتمد تیس با توجه به مجوزی که از سازمان امور مالیاتی گرفته‌اند، این وظیفه را به عهده دارند که کلیه صورت‌حساب‌های اشخاص حقیقی و حقوقی را در قالب الکترونیک و به‌صورت فایل به سامانه مودیان ارسال کنند.»

برای آشنایی بیشتر با این شرکت می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید:

به گفته مدیرعامل تیس، این شرکت یکی از پنج شرکت دارای مجوز مالیاتی نوع اول است. بر اساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان تمام اشخاص حقیقی و حقوقی موظف‌اند تمام فروش‌هایشان را در قالب صورت‌حساب الکترونیک به سامانه مودیان ارسال کنند و تیس در همین راستا به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کند.

وظیفه شرکت‌هایی مانند داده‌پردازی معتمد تیس که مجوز نوع یک را دارند، صدور، نگهداری و ارسال صورت‌حساب الکترونیک است. این مجوز توسط پنج نهاد، یعنی وزارت صمت، وزارت اقتصاد، وزارت ارتباطات، بانک مرکزی و وزارت اطلاعات، به شرکت‌های معتمد داده می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات