«تماشاخونه» می‌خواهد مرجع تولید مینی‌سریال باشد [تماشا کنید]

دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
تماشاخونه
مدیرعامل تماشاخونه می‌گوید استراتژی اصلی این پلتفرم AVOD تولید مینی‌سریال است که ژانر ترند و پرطرفدار پلتفرم‌های انتشار فیلم و سریال در دنیا است.
تبلیغات

تماشاخونه یکی از پلتفرم‌های جدید انتشار صوت و تصویر است و چند ماهی از آغاز فعالیت آن می‌گذرد. زومیت در نمایشگاه الکامپ۲۶ به سراغ غرفه این پلتفرم رفته تا از روند فعالیت‌های تماشاخونه باخبر شود.

امیرحسین حیدری، مدیرعامل رایمون مدیا و تماشاخونه، در گفت‌وگو با زومیت تماشاخونه را این طور معرفی کرد: «تماشاخونه AVOD است که حق اشتراک ندارد و رایگان است؛ یکی از اصلی‌ترین درآمدی ما تبلیغات است. یک استراتژی مهم و اصلی در تماشاخونه تمرکز بر مینی‌سریال است. تولیدات اختصاصی تماشاخونه از این به بعد مینی‌سریال خواهد بود که ژانر ترند و پرطرفدار در پلتفرم‌های VOD دنیا است. ما می‌خواهیم تماشاخونه تبدیل به آدرسی برای تماشای مینی‌سریال شود.»

مصاحبه اختصاصی زومیت با مدیرعامل تماشاخونه و رایمون مدیا را می‌توانید در این ویدیو ببینید:

حیدری همچنین در مورد شرکت رایمون مدیا هم توضیح داده و گفت که این شرکت یک شرکت تولیدی است و وظیفه تامین و تولید محتوایی را دارد که در پلتفرم تماشاخونه ارائه می‌شود.

البته به گفته او، رایمون مدیا فقط به تولیدکنندگان و تهیه‎‎کنندگان تماشاخونه سرویس ارائه نمی‌دهد: «ما علاوه بر ارائه سرویس به تهیه‌کننده‌ها و تولیدکننده‌های خودمان در تماشاخونه، می‌توانیم به تولیدکنندگان محتوا در سایر پلتفرم‌ها هم خدمات دهیم.»

او یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های رایمون مدیا را ارائه تبلیغات دانسته و گفت: «با توجه به این که تماشاخونه AVOD است که حق اشتراک ندارد و رایگان است، یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی ما تبلیغات است. ما یک واحد تبلیغات داریم در رایمون مدیا داریم که این واحد با برندها مذاکره و برایشان کمپین‌های تبلیغاتی طراحی می‌کند. یکی از رسانه‌ها و پلتفرم‌هایی که در این کمپین‌ها تعریف می‌شود، حضور در محتواهایی است که در پلتفرم تماشاخونه پخش می‌شوند.»

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات