آموزش ساخت مستر کارت مجازی رایگان

چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
مطالعه 6 دقیقه
مستر کارت رایگان
در این مقاله روش‌هایی را به شما یاد می‌دهیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها مستر کارت رایگان بسازید.
تبلیغات

بسیاری از سایت‌ها و برنامه‌ها هستند که برای ثبت نام در آن‌ها نیاز به اطلاعات کارت‌های اعتباری دارید در حالی که برای استفاده از آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه‌ای ندارید. رسیدن به چنین مرحله‌ای برای ما که به دلیل محدودیت‌ها امکان استفاده از کارت‌های داخلی را نداریم، ناامیدکننده است. اما روش‌هایی وجود دارد که بتوانید این محدودیت را بردارید و با ارائه‌ی یک شماره مجازی کارت‌های اعتباری مثل ویزاکارت و مسترکارت کارتان را راه بیاندازید.

این کارت‌ها رایگان هستند و موجودی هم ندارند. یعنی نمی‌توانید از آن‌ها برای خرید استفاده کنید. تنها کارکرد آن‌ها هنگام ثبت نام در سایت‌های مورد نیاز و برای تایید کردن حساب‌های اینترنتی است.

یکی از سایت‌هایی که به سادگی می‌توانید با استفاده از آن شماره مسترکارت و ویزاکارت مجازی دریافت کنید getcreditcardnumbers است.

پس از ورود به این سایت در بالای صفحه می‌توانید تعدادی شماره ویزاکارت، مسترکارت، دیسکاور و امریکن اکسپرس را مشاهده کنید. همچنین در قسمت چپ سایت با انتخاب گزینه‌ی Get Credit Card Numbers می‌توانید درخواست شماره جدید بدهید.

مسترکارت مجازی

ابتدا نوع کارت مورد نظر و فرمت آن را انتخاب کنید و سپس تعداد شماره‌ای که نیاز دارید را وارد کنید. سپس گزینه Generate file را انتخاب کنید. با کلیک روی این گزینه در صفحه‌ای جدید اطلاعات کارت‌های مورد نظرتان برایتان نمایش داده می‌شود.

مسترکارت مجازی رایگان

کارت‌هایی که مشاهده می‌کنید فقط شماره کارت دارند و اطلاعات دیگری مثل نام، کشور، کد پستی و cvv را نمی‌توانید ببینید. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید بهتر است سراغ سایت‌های دیگری بروید که در ادامه معرفی می‌کنیم.

یک سایت دیگر ccardgenerator است. پس از ورود به این سایت از نوار بالای صفحه روی گزینه credit card generator کلیک کنید و از بین گزینه‌ها ویزا کارت، مستر کارت، دیسکاور، امریکن اکسپرس و jcb یک گزینه را انتخاب کنید.

آموزش ساخت مسترکارت مجازی

سپس شماره کارت مورد نظر با نام، آدرس، کشور و اطلاعات دیگر برایتان به نمایش درمی‌آید. این اطلاعات شامل cvv و تاریخ انقضای کارت هم می‌شود و مجموعه‌ی کاملی است تا از آن برای ورود به سایت‌های مورد نیازتان استفاده کنید.

اگر به تعداد بیشتری کارت نیاز دارید با کلیک روی گزینه‌ی Bulk Generate Master Cards در کادر تعداد کارت‌ها، تعداد مورد نظرتان را وارد کنید و روی Generate file کلیک کنید تا تعداد کارت مورد نظرتان برایتان به نمایش دربیاید.

مسترکارت مجازی رایگان

همان‌طور که می‌بینید در اینجا امکان دانلود کردن کارت‌های مورد نظرتان را هم دارید.

اگر فقط یک کارت دیگر نیاز دارید باز هم با کلیک روی گزینه Generate اطلاعات کارت دیگری در دسترس‌تان قرار می‌گیرد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

سایت بعدی cardguru است. در صفحه‌ی اول کنار گزینه‌ی سبز Generate نوع کارت مورد نظر را انتخاب کنید و سپس روی این گزینه کلیک کنید تا اطلاعات یک کارت مجازی را دریافت کنید. با هر بار کلیک روی این گزینه، شماره‌ی جدیدی برایتان به نمایش درمی‌آید.

آموزش ساخت مسترکارت مجازی

این کارت علاوه بر شماره، تاریخ انقضا و نام هم دارد.

اگر نیاز به دانلود کردن مسترکارت دارید در همان صفحه اول پس از انتخاب فرمت مورد نظرتان از بین JSON، XML و CSV می‌توانید از طریق گزینه سبز رنگ download مسترکارتتان را دانلود کنید.

ویژگی‌ این سایت این است که علاوه بر کارت‌های معروفی مثل ویزا کارت و مستر کارت و امریکن اکسپرس، امکان انتخاب کارت‌های دیگری چون Discover، China union pay، Maestro uk و InstaPayment را هم دارید.

در این سایت هم امکان دریافت کارت‌های متعدد وجود دارد. برای این منظور وارد بخش Bulk Credit Card Generator شوید. در صفحه پیش رو نوع کارت، تعداد مورد نظر، فرمت کارت و کشور را انتخاب کنید.

ساخت مستر کارت رایگان
ساخت مستر کارت رایگان

در مقابل باکس اطلاعات، کارت‌های مورد نظرتان با تمامی اطلاعات برایتان نمایش داده می‌شود. می‌توانید این کارت‌ها را هم دانلود کنید و اطلاعاتشان را برای خود ذخیره کنید.

سایت دیگری که از طریق آن می‌توانید ویزا کارت، مسترکارت، امریکن اکسپرس، jbc کارت و diners clup card دریافت کنید fakedata.net است.

پس از ورود به این سایت از طریق گزینه Credit Card Generator در بالای صفحه نوع کارت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

مسترکارت رایگان

در صفحه‌ی جدید برای دریافت کارت ابتدا کشوری را انتخاب کنید و سپس گزینه سبز را انتخاب کنید. کارت شما با اطلاعاتی چون شماره کارت، نام، آدرس، کشور، cvv و تاریخ انقضا به نمایش درمی‌آید. در همین صفحه هم می‌توانید به تعداد مورد نیازتان کارت دریافت کنید. برای این کار باید گزینه آبی را که mass generator discover card است انتخاب کنید. در اینجا هم امکان انتخاب کشور و فرمت دانلود مورد نظر را دارید.

مستر کارت رایگان

ویزا کارت مجازی را از سایت پی پال هم می‌توانید دریافت کنید اما باید حساب پی پال داشته باشید و همچنین دسترسی به این سایت با آی‌پی ایران ممکن نیست و ابتدا باید آی‌پی را تغییر دهید.

پس اگر برای تایید کردن حساب‌های کاربری‌تان در سایت‌های مختلف احتیاج به اطلاعات کارت‌های اعتباری مثل ویزا کارت و مسترکارت دارید، می‌توانید با مراجعه به یکی از سایت‌هایی که معرفی کردیم شماره‌های مجازی دریافت کنید.

اما این کارت‌ها موجودی ندارند و به طور کلی اگر سایت‌هایی را دیدید که کارت‌های اعتباری دارای موجودی را به صورت رایگان به شما معرفی می‌کنند حتما در اعتبار آن‌ها شک کنید، شاید نرم‌افزارهای مخربی از این طریق به سیستم شما وارد شوند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات