تترلند افزونه نرخ لحظه‌ای تتر را برای مرورگر ارائه کرد

چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
افزونه نرخ تتر
افزونه نرخ لحظه‌ای تتر از سوی صرافی تترلند به مرورگرهای گوگل کروم، بریو و مایکروسافت اج اضافه شد که امکان خرید و فروش را هم به کاربران می‌دهد.
تبلیغات

صرافی رمزارز تترلند به تازگی یک افزوده (extention) به مرورگر‌های کروم، بریو و مایکروسافت اج اضافه کرده است که می‌تواند قیمت تتر را در لحظه به کاربران نمایش دهد. همچنین این افزونه این قابلیت را دارد که بالاترین و پایین‌ترین نرخ تتر را طی ۲۴ ساعت گذشته در اختیار کاربران قرار دهد.

با نصب افزونه نرخ لحظه‌ای تتر می‌ توانید هر لحظه از نرخ تبدیل تتر تومان با خبر شوید و به راحتی اقدام به خرید و فروش این رمزارز کنید. توسعه افزونه و خدمات خرید و فروش توسط سکوی تبادل تترلند انجام شده است.

تترلند

در این افزونه گزینه خرید و فروش هم مشاهده می‌شود تا کاربران در صورت تمایل در لحظه برای خرید یا فروش تتر بر اساس قیمت لحظه‌ای آن اقدام کنند.

از طریق این لینک می‌توانید افزونه تترلند را به مرورگر خود اضافه کنید و به این ترتیب همگام با بازار روی لپ‌تاپ یا سیستم هر ساعت از شبانه‌روز نرخ تتر را مشاهده و خرید و فروش کنید.

تترلند پس از پنج سال فعالیت از قابلیت‌های نسخه‌ی جدید خود رونمایی کرده که افزونه نرخ تتر یکی از این قابلیت‌هاست. این صرافی رمزارز به تازگی هم نسخه «تترلند کلاسیک» را ارائه داده تا کاربران بتوانند در فضای ساده‌تری تتر خرید و فروش کنند. در این نسخه امکانات اصلی و مهم این صرافی در دسترس است و برای کاربران تازه‌وارد و کاربرانی طراحی شده که به صورت تخصصی فقط به خرید و فروش تتر نیاز دارند.

تتر با پشتوانه‌ی دلار آمریکا، نرخ نزدیک به این ارز دارد. بر اساس گزارش‌ سال ۱۴۰۱ تترلند، نرخ تتر در سال گذشته به طور میانگین بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است. همچنین از سال ۱۳۹۹ شیب رشد ارزش تتر در مقایسه با تومان دوچندان شده و میانگین رشد سالانه نرخ تتر از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱، ۲.۸ برابر شده است.

در همین گزارش آمده است که در هفته بیش از ۱۹۰ هزار درخواست دریافت نرخ تتر از طریق API ارسال می‌شود و بیش از ۳۲ سکوی تبادل رمزارزی از API نرخ تترلند استفاده می‌کنند. نرخ تتر در تلگرام در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۶ میلیون بار مشاهده شده است.

افزونه نرخ تتر روش ساده‌تری است که این صرافی برای کاربران طراحی کرده تا با سرعت بیشتری از نرخ این رمزارز مطلع شوند و بر اساس آن خرید و فروش انجام دهند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات