زارع‌پور: راه برخورد با کارکنان متخلف، بستن سکو نیست، برخورد با افراد متخلف است

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم
زارع‌پور در واکنش به موضوع برخورد با استارتاپ‌ها با بیان این که راهکار درست برخورد با افراد متخلف است، اعلام کرد که پیگیر حل مشکلات پیش‌آمده است.
تبلیغات

وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی ویراستی به موضوع برخورد با برخی از مجموعه‌های استارتاپی کشور واکنش نشان داده و راهکار را برخورد با افراد متخلف دانست، نه بستن سکوها. او در این خصوص نوشت:

من هم معتقدم راه برخورد با کارکنان متخلف یک سکو، بستن آن سکو نیست. راه حل، برخورد با افراد متخلف است.

عیسی زارع‌پور در پاسخ به مطلبی که دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، این نکته را اظهار کرده است. دهقانی فیروزآبادی پیش از این، در ویراستی به انتقاد از جریانی که برای کسب‌وکارها و اقتصاد دانش‌بنیان محدودیت‌هایی را ایجاد کرده، نوشته بود:

اخیراًریال جریانی به دنبال آسیب زدن به اقتصاد دانش‌بنیان و فضای کسب‌وکار است. از فعالین زیست‌بوم دعوت می‌کنم با همدلی از مسیر رشد کسب‌وکارها حمایت کنیم. سکو، کارخانه و… نباید تعطیل شود، تعطیلی به افرادی که از آن استفاده می‌کنند ‌و همین‌طور به اشتغال و امید و تولید آسیب می‌زند.
ویراستی

وزیر ارتباطات هم با تأیید دیدگاه دهقانی فیروزآبادی به اعتقاد ابراهیم رئیسی درباره همین مسئله اشاره کرده و نوشته که رئیس جمهور هم مخالف توقف جریان خدمت‌رسانی فناورانه و نوآورانه به‌ویژه در بسترهای بومی است.

به گفته زارع‌پور، پس از اتفاقات اخیر ابراهیم در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده است. وزیر ارتباطات همچنین اعلام کرده که شخصاً پیگیر حل این موضوع است.

در حال حاضر بیش از یک هفته است که ساختمان مرکزی دیجی‌کالا به دلیل عدم رعایت مسئله حجاب در تصویری که از کارکنانش منتشر شده، پلمب شده است. چند روز قبل هم با همین دلیل مجوز فعالیت ازکی از سوی بانک مرکزی تعلیق شده بود که البته امروز خبر رسید محدودیت پیش‌آمده برای ازکی رفع شده است. روز گذشته نیز پلتفرم طاقچه از دسترس کاربران خارج شده و هنوز هم وب‌سایت و اپلیکیشن طاقچه برای اکثر کاربران قابل دسترس نیست.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات