مدیرعامل بقراط از ثبت ۷۰۰ هزار نوبت در این پلتفرم در شهریور ماه خبر داد
مهرشاد تیموری مدیرعامل و همبنیانگذار بقراط با تأکید بر اینکه همچنان نوبتدهی سنتی یا همان نوبتدهی توسط منشی پرطرفدارتر از بقیهی مدلها است به مدلهای مختلف نوبتدهی این پلتفرم اشاره کرد. به گفتهی او پس از مدل نوبتدهی سنتی، این پلتفرم یک بستر آنلاین به پزشکان برای نوبتدهی اینترنتی ارائه کرد. سپس تلفن گویای بقراط به خدمات اضافه شد اما همچنان نه فقط در ایران که در دنیا نوبتدهی توسط منشی همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.
او با اعلام ثبت ۷۰۰ هزار نوبت در شهریور ماه در این پلتفرم گفت بیشترین مدل ثبت نوبت متعلق به ثبت نوبت توسط منشی است: «اما نکته امیدوارکننده سهم قابل توجه نوبتدهی اینترنتی و تلفن گویا در این میان است که نشان میدهد مراکز و بیماران برای ثبت نوبت در حال ترغیب برای استفاده از خدمات دیجیتال هستند. قطعاً نوبتگیری اینترنتی و تلفن گویا نیازمند فرهنگسازی بیشتری است. بقراط تلاش میکند در کنار ارائه خدمات به فرهنگسازی در این زمینه هم کمک کند؛ چرا که به عنوان یکی از بازیگران اصلی حوزه سلامت دیجیتال، در زمینه افزایش حجم بازار سلامت دیجیتال به شدت احساس مسئولیت میکند.» به گفته تیموری بیشترین زمان دریافت نوبت و مراجعه به مراکز درمانی متعلق به روزهای شنبه است.
مدیرعامل بقراط در مورد آینده سلامت دیجیتال و افزایش فرهنگ نوبتدهی آنلاین گفت: «تمام آنالیزها و پیشبینیها حاکی از این است که سلامت دیجیتال نه تنها در ایران که در کل جهان مسیری رو به رشد در پیش گرفته است. بازاری بکر در این حوزه وجود دارد که به مرز اشباع نرسیده و میتوانیم به آینده و جذابیت بازارش امیدوار باشیم.»
نظرات