گسترش فعالیت‌های تپسی گاراژ به 3 استان در سال اول فعالیت

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سایت تپسی گاراژ
تپسی گاراژ پس از یک سال فعالیت‌هایش را به سه استان گسترش داد.
تبلیغات

پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت کسب‌و‌کار جدید تپسی به نام «تپسی گاراژ»، این شرکت اعلام کرده است که تاکنون، فعالیت‌هایش را به سه استان گسترش داده و تنوع محصول خود را به 150 قلم رسانده است. تپسی گاراژ در آبان ۱۴۰۱ با هدف ارائه‌ی خدمت به راننده‌ها در حوزه‌ی خرید آنلاین قطعات و لوازم جانبی خودرو با قیمت ارزان‌تر از بازار راه‌اندازی شد.

ارائه‌ی محصولاتی مانند روغن موتور، رینگ و لاستیک، لوازم یدکی، باتری، بیمه، خدمات تعمیری و کارواش ازجمله خدمات تپسی گاراژ برای راننده‌های این شرکت محسوب می‌شود. در‌این‌بین، بیشترین تقاضا به‌ترتیب مربوط به لاستیک و روغن موتور بوده است.

سهم فروش تپسی گاراژ

امین سمیعی، معاون رشد شرکت تپسی، درباره‌ی یک‌سالگی تپسی گاراژ گفت: «از ابتدای شکل‌گیری، توجه به سفیران و برآورده‌کردن نیازهای آنان به امری جدانشدنی از DNA تپسی تبدیل شد. تپسی گاراژ یک سال پیش با ایده‌ی ارائه‌ی خدمات و محصولات موردنیاز به سفیران متولد شد و پس از استقبال آنان، گسترش پیدا کرد تا به‌صورت محصولی مستقل ادامه حیات دهد. باعث خوشحالی است که در این زمان کوتاه، حدود ۶.۵ میلیون مرتبه از وب‌سایت ما بازدید شده و بیش از ۱۶۰ هزار نفر کاربر از میان سفیران تپسی، جذب خدمات تپسی گاراژ شده‌اند.»

او درباره‌ی چشم‌انداز تپسی گاراژ افزود: «در حالی امروز در سه استان تهران و البرز و مشهد مشغول ارائه‌ی خدمات به سفیران هستیم که این تعداد در سال آینده، قطعاً افزایش چشمگیری خواهد یافت. به‌علاوه برنامه‌های بسیاری برای توسعه‌ی محصولات و نوع خدمات در حال طراحی است تا همه‌ی راننده‌ها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان از خدمات متنوع ما استفاده کنند.»

رشد تعداد فروش تپسی گاراژ

از آمارهای جالب سال اول فعالیت این شرکت، می‌توان به فروش بیش از ۱۰۴ هزار لیتر روغن اشاره کرد. همچنین، مجموع خرید ۴۹ میلیون تومان به‌وسیله‌ی یک راننده و 19 سفارش یکتا به‌واسطه‌ی یکی دیگر از سفیران این شرکت به‌ترتیب از منظر حجم ریالی و تعداد دریافت خدمات، از رکوردهای شخصی ثبت‌شده در سال اول فعالیت تپسی گاراژ هستند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات