گوشی پرچمدار ریلمی GT3 به‌صورت رسمی وارد بازار ایران می‌شود

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
گوشی Realme GT3 در نمایشگاه تلکام
شرکت ایرانیان قائم همراه،‌ به‌زودی گوشی‌های ریلمی GT3 را به‌صورت رسمی در بازار ایران عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

در حاشیه‌ی نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ که از دوم تا پنجم دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، شرکت «کاوش تیم» به‌عنوان شریک تجاری شرکت ریلمی، به‌صورت رسمی از گوشی پرچمدار ریلمی GT3 رونمایی کرد. ریلمی GT3 در ماه ژانویه ۲۰۲۴ وارد بازار کشور خواهد شد.

رضا قربانی، عضو هیئت مدیره‌ی کاوش‌ تیم، در نشستی که با حضور خبرنگاران حوزه فناوری کشور و در غرفه ریلمی در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد، توضیحاتی در مورد پرچمدار ریلمی ارائه کرد. به‌گفته‌ی قربانی، مهم‌ترین شاخصه‌ی گوشی ریلمی GT3، پشتیبانی آن از شارژ سریع ۲۴۰ وات و قیمت رقابتی آن در بازار است که برگ برنده را در اختیار پرچمدار ریلمی قرار می‌دهد.

رونمایی گوشی Realme GT3 در نمایشگاه تلکام

قیمت گوشی ریلمی در بازارهای جهانی حدودا ۵۰۰ دلار است. ریلمی GT3 به‌نوعی پرچمدار پایه‌ی چینی‌ها به‌حساب می‌آید و از تراشه‌ی SD 8+ Gen 1 استفاده می‌کند و به نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، رابط کاربری Realme UI 4.0 برپایه‌ی اندروید ۱۳ مجهز شده است. ریلمی، گوشی پرچمدار خود را در کانفیگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌کند. کانفیگ پایه گوشی ریلمی از ۸ گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و بالاترین کانفیگ نیز از ۱۶ گیگابایت رم به‌همراه یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

قربانی اشاره کرد که شرکت قصد دارد تا هشت ماه آینده، ۵ درصد از سهم بازار ایران را از آن خود کند و برای در اختیار گرفتن این سهم بازار باید با رقبایی همچون سامسونگ و شیائومی رقابت کند. به‌گفته‌ی قربانی، شرکت کاوش تیم پیش‌تر از این توانسته بود برخلاف تحریم‌ها، IMEI ایران را برای گوشی‌های برند شیائومی نیز دریافت کرده و به‌نوعی این برند را در بازار ایران به یک نام رسمی تبدیل کند. در حال حاضر نیز شرکت همین سیاست را در قبال گوشی‌های ریلمی پی گرفته است و برای جاافتادن این برند در بازار ایران تلاش خواهد کرد.

رونمایی گوشی Realme GT3 در نمایشگاه تلکام

براساس گفته‌های قربانی، در حال حاضر دفتر دبی که تأمین‌کننده‌ی اصلی کالاهای عرضه شده توسط کاوش تیم به‌حساب می‌آید، گوشی‌ها را برای بازار ایران به‌صورت اختصاصی تأمین می‌کند. درواقع اگر گوشی‌های اختصاصی ایران در بازارهای دیگر رجیستر شوند، شرکت مشمول جریمه خواهد شد.

قربانی در پاسخ به خبرنگار زومیت در مورد برنامه‌های شرکت برای وارد کردن پرچمدارهای بالارده‌ی ریلمی یعنی GT5 و GT5 Pro، اعلام کرد که این موضوع به تصمیم ریلمی و سیاست‌های شرکت در کنترل بازار بستگی خواهد داشت و در صورتی که شرایط بازار ایران مهیا باشد، امکان عرضه‌ی مدل‌های مذکور نیز در بازار کشور وجود خواهد داشت.

قربانی همچنین به گارانتی گوشی‌های GT3 نیز اشاره کرد و گفت که همین شرکت، گارانتی‌کننده این محصول در بازار کشور خواهد بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات