برگزاری کارگاه «ترندهای فناوری و نوآوری در رهبری» توسط آکادمی ایرانسل

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
برگزاری کارگاه توسط آکادمی ایرانسل
کارگاه تخصصی «ترندهای فناوری و نوآوری در رهبری» توسط تیم‌های منابع انسانی و آکادمی ایرانسل، برگزار می‌شود.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف استراتژیک حرکت از شرکت خدمات ارتباط‌پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco)، اقدام به برگزاری کارگاهی یک روزه با ارائه پروفسور پیتر گلدن هویس (متخصص آینده‌پژوهی و نوآوری) و با حضور تیم رهبری ایرانسل و تیم‌های رهبری سازمان‌های بزرگ دیگر کرده است.

در این کارگاه یک روزه که شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ در محل آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار می‌شود، رهبران حاضر از ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحقق تحول دیجیتال و رهبران سایر سازمان‌ها، در کنار پروفسور پیتر گلدن هویس، درباره موضوعاتی از جمله چگونه فکر کردن همچون یک آینده‌پژوه، فرصت‌های نوظهور تکنولوژیک برای ساخت شرکت‌های پیشرو، هوش مصنوعی و کاربردهای متعدد آن برای اتوماسیون در سازمان‌ها و خلق فرصت‌های جدید و… آموزش دیده و گفت‌وگو می‌کنند.

پروفسور پیتر گلدن هویس معاون نوآوری اتحادیه جهانی مخابرات در ژنو سوئیس، مدرس دانشگاه‌های لندن(LBS) و دیوک (Duke) در حوزه آینده‌پژوهی، از برجسته‌ترین آینده‌پژوهان جهان و نویسنده کتاب «سرخط خبرهای آینده» است و تاکنون به شرکت‌ها و سازمان‌ها در رهبری بیش از ۱۵۰ پروژه نوآوری در کشورهایی همچون سوئیس، هند، عربستان، امارات، آفریقای جنوبی و …مشاوره داده است.

کارگاه ترندهای فناوری و نوآوری در رهبری، برای رهبران در هر سطح و عملکردی، در همه بخش‌ها و صنایع طراحی شده است و برای عضویت در این کارگاه، نیازی به تجربه قبلی در حوزه‌های مرتبط با آینده‌پژوهی نیست.

آکادمی ایرانسل که با همکاری واحد منابع انسانی ایرانسل، برگزارکننده این کارگاه است، از کلیه صاحبان کسب‌وکار و مدیران تأثیرگذار شرکت‌ها و سازمان‌ها دعوت می‌کند تا در این کارگاه تخصصی با هدف نوآوری در رهبری، از اینجا ثبت‌نام کنند.

مجموعه ایرانسل لبز، از سال ۱۳۹۸، با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور، اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور، با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است.

چشم‌انداز این مجموعه، پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه برترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه است و «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل»، از جمله بخش‌های اصلی آن هستند. ایرانسل، نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران، با راه‌اندازی این مجموعه، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است تا با بهره‌گیری از فناوری‌های برتر در حوزه‌های مختلف، خلق ارزش کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات