استقبال کاربران از سرویس اعتباری تپسی

یک‌شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
استقبال کاربران از سرویس اعتباری تپسی
پس از گذشت یک سال از راه‌اندازی سرویس اعتباری، تپسی اعلام کرده که خدمت جدیدش هم‌اکنون برای ۴۰ درصد از کاربران فعال در دسترس است.
تبلیغات

آبان سال گذشته بود که تپسی از راه‌اندازی سرویس پرداخت اعتباری خود با نام تپسی‌پی خبر داد تا کاربرانش بتوانند بدون پرداخت هزینه از خدمات این تاکسی اینترنتی استفاده و در پایان ماه بدهی خود را تسویه کنند. پس از گذشت یک سال از راه‌اندازی این سرویس، تپسی اعلام کرده که خدمت جدیدش هم‌اکنون برای ۴۰ درصد از کاربران فعال در دسترس است.

نگار عرب مدیر ارتباطات سازمانی تپسی در این باره گفت: «یکی از اهداف اصلی تپسی، شناسایی و رفع نیاز کاربران است. داده‌های ما نشان می‌داد که به طور میانگین از هر ۵ تراکنش روزانه، یک تراکنش به خطا منجر می‌شود؛ آنچه موجب اتلاف زمان کاربران و در نتیجه تجربه بد آن‌ها است. بنابراین تصمیم گرفتیم تا با فراهم کردن امکان پرداخت اعتباری در محصولاتمان، افزایش رضایت کاربران را رقم بزنیم.»

وی افزود: «از مزیت‌های پرداخت اعتباری می‌توان به عدم نیاز کاربران برای مراجعه به درگاه پرداخت و وارد کردن اطلاعات بانکی در هر سفر اشاره کرد. علاوه بر این، ممکن است همه ما به طور موقت موجودی حساب کافی برای استفاده از خدمات عمومی نداشته باشیم. خوشحالیم که اعلام کنیم راه‌حل پرداخت اعتباری در همین مدت کوتاه موجب افزایش قابل توجه سفرهای ما شده است.»

در حال حاضر پس از فعال‌سازی خدمت اعتباری تپسی، تا مبلغ ۶۰۰.۰۰۰ تومان اعتبار به صورت پیش‌فرض برای هر کاربر در نظر گرفته می‌شود. این در حالی است که درصورت عدم تسویه تا ۷ روز پس از موعد مقرر (پایان هر ماه)، ۶ درصد جریمه دیرکرد به ازای هر ماه تاخیر لحاظ می‌شود. همچنین امکان استفاده از سرویس پرداخت اعتباری در این شرایط از کاربر سلب خواهد شد. به گفته تپسی در ۱۴ ماه نخست این سرویس که به BNPL نیز شناخته می‌شود، به طور میانگین در ۸۲ درصد موارد، کاربران به موقع اقدام به تسویه حساب خود کرده‌اند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات