نگرانی از تکرار ماجرای کوروش کمپانی؛ انجمن واردکنندگان موبایل به باشگاه استقلال هشدار داد

سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
انجمن واردکنندگان موبایل
اسپانسر باشگاه استقلال یک شرکت فروش گوشی موبایل است که گوشی‌های ارزان‌قیمت پیش‌فروش می‌کند؛ این موضوع باعث نگرانی از تکرار اتفاق کوروش کمپانی شده است.
تبلیغات

انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در نامه‌ای که به باشگاه استقلال نوشته درباره اسپانسر این باشگاه که فروشگاه گوشی موبایل است، هشدار داده است. این نامه را رئیس هیئت‌مدیره انجمن واردکنندگان موبایل خطاب به مدیرعامل باشگاه استقلال نوشته است.

در متن این نامه با اشاره به تجربه شرکت کوروش کمپانی در پیش‌فروش گوشی‌ها با قیمتی کمتر از قیمت مرسوم بازار، نوشته شده است:

از آنجا که طبق گزارش‌های واصله اسپانسر باشگاه استقلال در شهرستان آمل (جناب آقای موسوی) همین رویه پیش‌فروش گوشی و فروش گوشی زیر قیمت بازار را در دستور کار خود قرار داده‌اند، بر خود لازم دانسته مراتب را به به منظور پیشگیری از اتفاق مشابه پرونده کوروش کمپانی به باشگاه استقلال اعلام نموده و از ورود لطمه به اعتبار آن باشگاه مردمی جلوگیری نماییم.
- انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی
نامه انجمن واردکنندگان موبایل به باشگاه استقلال

این انجمن همچنین از باشگاه استقلال خواسته پیش از عقد قرارداد با شرکت‌های فعال در حوزه فروش گوشی و تبلت از این انجمن استعلام بگیرند تا مواردی مشابه ماجرای کوروش کمپانی بار دیگر رخ ندهد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات