مرکز خرید آنلاین بانیمد چه ویژگیها و خدمات جدیدی دارد؟
سه شنبه مورخ ۱ اسفند ۱۴۰۲ رویدادی با حضور فعالان و برندهای بزرگ صنعت لایف استایل، ساعت و اکسسوری و... با هدف همفکری و شبکهسازی و تبادلنظر در هتل پارسیان اوین با میزبانی بایمد برگزار شد.
این رویداد با سخنرانی آقای ارجمندی، قائممقام محترم هدلینگ آواکتان، آغاز شد. ایشان در مورد برندها و شرکتهای زیرمجموعه آواکتان و داستان شکلگیری مجموعههایی مانند جینوست، بانیمد، دلیش ، دومیل و... توضیحاتی ارائه کردند. او در ادامه سخنرانی خود از اضافه شدن ۱۰۰۰ برند فعال در صنعت مد و پوشاک به مجموعه بانیمد در سال ۱۴۰۲ سخن گفته و اعلام کردند که بازارگاه بانیمد زیرساخت و توانایی مدیریت بسیار زیادی داشته و این توانایی رو در اختیار برندهای همکار قرار خواهد داد.
در ادامه این رویداد مهران بخار، عضو هیئت مدیره بانیمد، به دستاوردها و آمارهای خلقشده توسط بانیمد اشاره کرد. مهران بخار در این ارائه، به آینده و مسیر پیشرفت بانیمد اشاره و از برنامههای آتی این برند برای حضور در خارج از مرزهای کشور و حضور پررنگ در کشورهای همسایه خبر داد. او با اعلام جزییات جدیدی از خدمات بانیمد در سال ۱۴۰۲، با بیان موارد زیر سخنرانی خود را به پایان برد:
در این رویداد همچنین مناظرهای بین افراد قدرتمند برندهای مختلف حوزه لایف استایل برگزار شد. در این مناظره امیر مهاجری، مدیر دیجیتال مارکتینگ «برند آرایشی سفیر»، مهدی قاسمی، مدیر فروش «شرکت زمان آرا»، بابک کیان گوهر، مدیرعامل «اکسسوری کیان»، امیر مهاجری، مدیرعامل «برند آر ان اس» و شاهرخ کشاورز حضور داشتند. چگونگی گسترس شعب و نحوه فروش آنلاین فعالیتهای خود موضوعی بود که سخنرانان در این مناظره به آن پرداختند.
بعد از استراحت در جهت معرفی خدمات جدید مرکز خرید آنلاین بانیمد، جناب اقای بهیرایی رئیس هیئت مدیره انجمن وارد کنندگان فراوردههای آرایشی و بهداشتی و عطریات ایران سخنرانی کردند تا از اصالت کالاها، روند کاری و چگونگی همکاری در سایتهای آنلاین بگویند.
بانیمد در حوزه اکسسوری لوکس، یعنی ساعت، هم فعالیت خود را آغاز کرده و شاهد رشد خوبی بوده است که در این زمینه غلامحسین ادریس آبادی به عنوان نایب رئیس اتحادیه صنف ساعت تهران روی صحنه آمده و در خصوص این موضوع صحبت کرد. در ادامه نیز حامد استیری، عضو هیئت مدیره صنف آرایشی و بهداشتی، در خصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی سخنرانی کرد.
بانیمد با برگزاری این رویداد، به دنبال ارتقا مرکز خرید آنلاین خود از طریق همافزایی بین فعالان بازار بوده تا بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان خود را ارائه کند.
نظرات