با دستور قضایی گزینه «عجله ندارم» از تپسی حذف شد
آخرین روزهای اسفند ۱۴۰۲ بود که تاکسیهای اینترنتی پس از فشار سازمان تعزیرات حکومتی برای حذف گزینه «عجله دارم» از پلتفرمهایشان، بالأخره این گزینه را حذف و غیرفعال کردند. تپسی این گزینه را روی پلتفرم خود غیرفعال و اسنپ آن را بهطور کلی حذف کرد.
- تپسی گزینه «عجله دارم» را حذف کرد20 اسفند 02مطالعه '3
- اسنپ گزینه «عجله دارم» را حذف کرد17 اسفند 02مطالعه '1
حالا چند روزی است که گزینهی «عجله ندارم» هم از اپلیکیشن تپسی حذف شده است. این گزینه یکی از گزینههای موجود در تپسی برای کاربران مسافری بود که میخواستند مدت زمان بیشتری منتظر پذیرش درخواست سفرشان بمانند اما هزینه کمتری برای سفر بپردازند.
حالا آنطور که شرکت تپسی اعلام کرده که این گزینه از شنبه، هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به دستور قضایی از پلتفرم تپسی حذف شده است.
شرکت تپسی در واکنش به حذف گزینهی «عجله ندارم» از اپلیکیشن خود به زومیت اعلام کرد: «گزینهی «عجله ندارم» به دستور قضایی از ابتدای هفتهی جاری از اپلیکیشن تپسی حذف شده است. به نظر میرسد با توجه به تمرکز ماههای اخیر نهادهای نظارتی بر قیمت تاکسیهای آنلاین، در حال حاضر رویکرد این نهادها به سمت حذف گزینههایی است که باعث هرگونه تغییر قیمتی میشوند.»
تپسی در ادامه اضافه کرده است: «هدف تپسی از اضافه کردن گزینههایی مانند «عجله دارم» و «عجله ندارم»، ارائهی امکانات متنوع متناسب با شرایط و نیازهای کاربران است. امیدواریم در ادامهی مسیر همچنان بتوانیم در راستای این هدف گام برداریم.»
حالا پس از حذف گزینهی «عجله ندارم»، گزینهی «عجلهی دارم» که تا چند روز قبل هنوز در اپلیکیشن تپسی وجود داشت اما غیرفعال و غیرقابل استفاده بود هم از این پلتفرم حذف شده است. در حال حاضر گزینههای «عادی» و «تپسی پلاس» روی این اپلیکیشن در دسترس و برای مسافران قابل استفاده است.
نظرات