رونمایی دیوار از طراحی جدید ابزار انتخاب دسته‌ها

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
طرح جدید دسته‌بندی‌های دیوار
طراحی جدید ابزار انتخاب دسته‌های دیوار علاوه بر بهبود گرافیکی باعث می‌شود کاربران راحت‌تر و سریع‌تر به دسته و آگهی مورد نظرشان برسند.
تبلیغات

این بازطراحی، اکنون در دسترس حدود ۵۰٪ کاربران آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید دیوار قرار گرفته و به زودی برای تمامی‌ کاربران فعال می‌شود. این تغییرات علاوه بر بهبود ظاهری، تجربهٔ کاربر را در استفاده از دیوار بهبود می‌دهد. 

طراحی جدید باعث می‌شود کاربران راحت‌تر بتوانند دسته مورد نظرشان را در دیوار پیدا کنند. علاوه بر این کاهش لود صفحات مسیر پیدا کردن دسته را برای کاربرانی که اینترنت با سرعت پایین دارند، راحت‌تر کرده است. برای اولین بار امکان جستجوی پیشرفته دسته‌ها هم به این بخش اضافه شده است. 

دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر 

طراحی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که راحت‌تر و سریع‌تر از گذشته به دسته‌ٔی مورد نظرشان در دیوار برسند. همچنین کاربران برای رسیدن به دستهٔ مورد نظر، دیگر آگهی‌های غیرمرتبط را نمی‌بینند. به طور مثال، در طراحی قبلی اگر کاربری قصد داشت به دستهٔ فروش آپارتمان برسد باید ابتدا به دستهٔ املاک و سپس فروش مسکونی می‌رفت تا در نهایت به دستهٔ فروش آپارتمان می‌رسید. با این بازطراحی، مسیر دسترسی کوتاه‌تر شده و کاربر مستقیماً به دستهٔ مورد نظر می‌رسد. تجربهٔ کاربران با اجرای این بازطراحی در همه بخش‌های دیوار برای دسترسی به دسته‌ها یکسان شده و این ابزار در بخش‌های مختلف مثل صفحهٔ اول، دکمهٔ دسترسی به دسته‌ها در بالای فهرست‌ها و همین‌طور بخش فیلترها قرار گرفته است.

دسته‌بندی‌های مختلف در اپلیکیشن دیوار
دیوار

تجربه بهتر؛ حتی با اینترنت سرعت پایین 

کاهش نیاز به بارگذاری صفحات میانی در طراحی جدید، باعث شده که کاربران با اینترنت سرعت پایین هم راحت‌تر بتوانند به دسته‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

در طراحی قبل همچنین مشکل دیده شدن نام کامل برخی زیردسته‌ها وجود داشت و کاربر گاهی اوقات نام‌ها را به صورت ناقص می‌دید که در طراحی جدید مرتفع شده است.

علاوه بر موارد ذکر شده، پیش از این دکمهٔ انتخاب دسته‌ها در بالای هر فهرست، کاربر را به صفحهٔ اول انتخاب دسته‌ها می‌برد. اکنون این دکمه نشان می‌دهد کاربر دقیقاً در چه نقطه‌ای از انتخاب دسته‌ها قرار دارد و امکان تغییر مسیر را به راحتی فراهم می‌کند.

طراحی جدید دسته‌بندی خودرو در پلفترم دیوار
دیوار

اضافه شدن جستجوی پیشرفته دسته‌ها

یکی دیگر از امکانات جدید دیوار، اضافه شدن امکان جستجو در دسته‌ها‌ست. کاربران می‌توانند با جستجوی دستهٔ مورد نظرشان (مثلا آپارتمان) به راحتی به نتیجه برسند. این جستجو محدود به نام دسته‌ها نیست؛ شما با جستجوی هر عبارتی می‌توانید به دسته‌ٔ مرتبط با جستجویتان برسید. 

به طور مثال، با جستجوی کلمهٔ «پراید» به فهرستی از دسته‌های پیشنهادی مثل خودروی سواری، قطعات یدکی، خدمات حمل و نقل و … می‌رسید و می‌توانید دستهٔ مورد نظرتان را راحت‌تر انتخاب کنید. 

طراحی جدید بخش جستجوی دسته‌ها در پلتفرم دیوار
دیوار

این ویژگی‌ها به زودی در دسترس همهٔ کاربران اپلیکیشن اندروید دیوار قرار می‌گیرد و در آیندهٔ نزدیک به نسخهٔ وب، iOS و موبایل‌وب دیوار هم اضافه خواهد شد.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات