در رویداد سوم سوروسات پیندو مطرح شد: حفظ و جذب استعدادهای جوان کشور در مسیر دشواری قرار دارد

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
خانمی در میان جمع در حال صحبت است
مدیران اکوسیستم استارت‌آپی در رویداد دورهمی پیندو با بیان برخی از چالش‌هایی که در حوزه منابع انسانی با آن روبه‌رو هستند، با یکدیگر به گفتگو نشستند.
تبلیغات

روز جمعه ۲۲ تیرماه مدیران اکوسیستم استارت‌آپی در رویداد دورهمی سوروسات پیندو با بیان برخی از چالش‌هایی که در حوزه منابع انسانی با آن روبه‌رو هستند، با یکدیگر به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی پیندو، در این رویداد که با اجرا و راهبری آرش سروری برگزار شد، نیما اشرف زاده، مدیرعامل پیندو با اشاره به جایگاه مهم و کلیدی منابع انسانی، گفت: حفظ و جذب استعدادهای جوان کشور در مسیر دشواری قرار دارد و باید با فراهم کردن بستر مناسب شغلی انگیزه کار کردن را در نسل جدید افزایش داد.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه، مدیران منابع انسانی با بیان برخی خاطرات و تجربه‌های خود بسیاری از چالش‌های پیش رو را نیازمند توجه بیشتر به حوزه سرمایه انسانی عنوان کردند.

در این رویداد همچنین از پنج فعال حوزه منابع انسانی با  اهدای گل و کتاب به نشانه احترام به زندگی و آگاهی تجلیل و قدردانی شد. محمدمهدی مجتهدی معاون منابع انسانی ایرانسل، کمال ریاضی مدیر منابع انسانی دیجیکالا، آرشام نویدان پادکستر فعال حوزه منابع انسانی، مژگان گلشن مدیرعامل سایت کندو و فرشاد اصلانی مدرس این حوزه فعالانی بودند که در این مراسم تجلیل شدند.

پیندو با برگزاری رویدادهای سوروسات به رشد و بهبود شبکه‌سازی داخلی در میان حوزه‌های مختلف اکوسیستم استارت‌آپی کمک می‌کند. پیش از این نیز دو رویداد روابط عمومی و مارکتینگ توسط پیندو در ایوان کافه ربط برگزار شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات