استقبال از محصولات داناپرداز در الکامپ ۱۴۰۳

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
داناپرداز
شرکت داناپرداز با حضور در بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ، به معرفی محصولات جدید خود پرداخت.
تبلیغات

میر سعید باقری، مدیرعامل شرکت داناپرداز، در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ درباره هدف این مجموعه از حضور در نمایشگاه و معرفی محصولات جدید توضیحاتی ارائه داد. او اظهار داشت: «پس از سه سال با هدف توسعه بازار و معرفی محصولات جدیدمان در نمایشگاه الکامپ حاضر شدیم. ما در این نمایشگاه نسل جدیدتر محصول CRM خود را معرفی کردیم که امکانات زیادی به آن اضافه شده است. همچنین در نرم‌افزار ITSM داناپرو تغییراتی اعمال کرده‌ایم و آن را در نمایشگاه ارائه دادیم.»

داناپرداز در نمایشگاه از نرم افزار جدید خودش به نام دستیار مشاور املاک دانا رونمایی کرد که در اصل یک CRM تخصصی در حوزه مشاوران املاک می باشد.

باقری در ادامه افزود: «به طور کلی نمایشگاه‌ها محل مناسبی برای ارتباط شرکت‌ها با مشتریان جدید و تجدید دیدار با مشتریان قدیمی هستند. متاسفانه شرایط اقتصادی کشور باعث شده تا نمایشگاه هر سال نسبت به سال قبل ضعیف‌تر شود. به دلیل چالش‌هایی که شرکت‌ها در تامین مالی با آن مواجه هستند و همچنین عدم دسترسی به بازارهای جهانی، ناچارند تا حضور کمتری در نمایشگاه داشته باشند.»

توجه روزافزون سازمان‌ها به ITSM: نشانه‌ای از چشم‌انداز مثبت

در دومین روز از نمایشگاه الکامپ، میر سعید باقری از رشد روزافزون توجه سازمان‌ها به مقوله ITSM و پیاده‌سازی چارچوب ITIL گفت. او با اشاره به اینکه شرکت داناپرداز از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرده و از سال ۱۳۹۲ به حوزه ITSM وارد شده است، اظهار داشت: «داناپرو یک راهکار جامع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است که در حال حاضر در بیش از ۴۰۰ سازمان و نهاد بزرگ کشور بهره‌برداری می‌شود. این محصول مبتنی بر چارچوب ITIL4 توسعه داده شده و هدفش کمک به تیم‌های IT برای پیاده‌سازی فرآیندهای صحیح مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در سازمان‌ها است.»

باقری در ادامه گفت: «در حال حاضر بخش قابل توجهی از منابع ما در تیم توسعه محصول در حال تولید نسل جدید دانا است و برنامه داریم تا پایان سال جاری این نسل جدید را که شامل تغییرات زیربنایی و بهبودهای عمده‌ای از نظر امکانات و تکنولوژی‌های جدید است، به بازار ارائه کنیم.»

استقبال خوب از محصولات جدید داناپرداز

او درباره استقبال از محصولات این شرکت نیز توضیح داد: «محصولات ما به طور کلی به دو گروه نرم‌افزارهای مدیریت کسب‌وکار و راهکارهای مدیریت فناوری اطلاعات تقسیم می‌شود و در حال حاضر ما ۷ محصول نرم‌افزاری در این زمینه‌ها ارائه می‌دهیم. البته دو محصول برجسته ما که تمرکز زیادی بر روی آنها داریم، نرم‌افزار CRM دانا و راهکار ITSM دانا پرو است که سهم بازار قابل توجهی کسب کرده‌ایم.»

چشم‌انداز آینده داناپرداز

میرسعید باقری درباره چشم‌انداز آینده این شرکت نیز توضیح داد: «با وجود سختی‌ها و دشواری‌های موجود، امیدواریم نسل جدید پلتفرم دانا را تا پایان سال جاری ارائه دهیم. این بزرگ‌ترین اتفاق شرکت داناپرداز است که سعی شده با دگرگونی در واسط کاربری و تکنولوژی‌های جدید، تحولات بزرگی در محصولاتمان ایجاد کنیم و به بازارهای بزرگ‌تری دست پیدا کنیم.»

ارزیابی از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳

باقری همچنین درباره کیفیت برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ اظهار داشت: «حضور در این نمایشگاه برای ما بسیار مثبت و پربار بوده است. این نمایشگاه فرصتی فوق‌العاده برای معرفی محصولات جدید و دیدار با مشتریان و شرکای تجاری بالقوه فراهم کرد. با این حال، به دلایل اقتصادی و دشواری‌هایی که شرکت‌های دانش‌محور با آنها مواجه هستند، از نظر تعداد و ابعاد، کیفیت نمایشگاه نسبت به قبل افت کرده است.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات