شرکت رسیس بزرگ‌ترین واردکننده و تامین‌کننده مستقیم تجهیزات امنیت شبکه، از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
رسیس
شرکت نواندیشان ارتباط امن رسیس با حضور در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از محصول نوآورانه‌ی خود رونمایی کرد.
تبلیغات

نمایشگاه بین المللی الکامپ با شعار «همه برای اقتصاد دیجیتال» میزبان بیش از ۱۸۰ شرکت داخلی و خارجی به همراه حضور برخی چهره‌های مهم‌ کشور بود.

این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با نمایش جدیدترین محصولات و تجهیزات امنیت شبکه در سالن ۶ خودنمایی کرد.

 شرکت نواندیشان ارتباط امن رسیس به عنوان بزرگ‌ترین وارد کننده و تامین‌کننده مستقیم تجهیزات امنیت شبکه و ارائه‌دهنده گارانتی تعویض کالا در ایران، از سال ۱۳۹۵ در صنعت امنیت شبکه، فعالیت دارد. این شرکت حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ را فرصتی برای تقویت نام تجاری خود، تعامل با سازمان‌های بزرگ سراسر کشور و گسترش دامنه فعالیت‌های شرکت به شمار آورد.

رسیس علاوه بر معرفی جدیدترین تجهیزات امنیت شبکه، از محصول نوآورانه خود تحت عنوان رسیس پلاس نیز رونمایی کرد که با استقبال پرشوری روبه‌رو شد.

نرم‌افزار رسیس‌پلاس از قابلیت به‌روزرسانی یکپارچه دیتابیس‌های امنیتی تمام فایروال‌ها برخوردار می‌باشد. این محصول علاوه بر صرفه‌ی اقتصادی چشمگیری که در مقایسه با خرید لایسنس‌های آنلاین دارد، مدیریت و به‌روزرسانی یکپارچه تمام دیتابیس‌ها را به سادگی و تنها با چند کلیک ساده، میسر می‌کند.  

جناب آقای مهندس شهرستانی مدیر واحد امنیت رسیس، تخصص و مهارت ویژه تیم فنی این شرکت را به عنوان مزیت رقابتی در این دوره از نمایشگاه مطرح کرد و گفت: نرم‌افزار رسیس پلاس گواهی بر آموزش‌های مستمر و مهارت‌های کسب شده طی چندین سال فعالیت در حوزه امنیت شبکه و همچنین تلاش‌های شبانه‌روزی تیم متعهد ما بوده است.

علاوه بر محصول فوق‌الذکر، فورتی‌سوییچ نیز یکی از پرکاربردترین تجهیزات شبکه است که توسط شرکت رسیس و در راستای تعهد وی به ارائه پیشرفته‌ترین محصولات امنیتی معرفی شد. این سوییچ که توسط کمپانی فورتی‌نت، عرضه شده؛ با قابلیت‌های پیشرفته‌ی خود، مجموعه راهکارهای امنیتیِ سازمان‌ها را کامل می‌سازد.

مهندس شهسواری، مدیرفروش این شرکت برتقویت ارتباط با مشتریان و تیم‌های داخلی و همچنین رضایتمندی مشتریان تأکید داشت و خاطرنشان کرد حضور در این نمایشگاه، فرصتی ارزشمند برای تجدید دیدار با مشتریان، توسعه همکاری با آن‌ها و افزایش باشگاه مشتریان فراهم کرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات