لندتک GSMPay در نیمه اول امسال بیش‌از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کاربران ارائه کرد

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
لوگو GSMPay
لندتک اختصاصی حوزه‌ی موبایل در ایران می‌گوید امسال بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارائه کرده است.
تبلیغات

جی‌‌اس‌ام پی (GSMPay)، لندتک تخصصی حوزه‌ی موبایل در ایران، اعلام کرد که در نیمه‌ی اول سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کاربران خود ارائه کرده است.

GSMPay که فعالیت خود را از سال گذشته به عنوان بازوی فین‌تک گروه همراه‌تل آغاز کرد، می‌گوید طی این مدت توانسته است حجم تسهیلات پرداخت‌شده‌ی خود را از سقف هزار میلیارد تومان عبور دهد.

خدمات مالی و اعتباری GSMPay به شکلی طراحی شده است که هر دو بخش فروشندگان و خریداران نهایی موبایل و لوازم جانبی می‌توانند از آن بهره ببرند.

GSMPay می‌گوید امکانی را برای خریداران گوشی‌های هوشمند فراهم کرده تا بتوانند به سادگی و بدون نیاز به ضامن تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای خرید اقساطی دریافت کنند. دریافت‌کنندگان این تسهیلات می‌توانند خرید خود را به شکل آنلاین و حضوری از بیش از هفت هزار فروشگاه همکار GSMPay در سراسر کشور انجام دهند.

همراه‌تل پلتفرم GSMPay را با هدف تبدیل‌‌شدن به اولین فین‌تک تخصصی حوزه‌ی موبایل و لوازم جانبی در ایران راه‌اندازی کرد. GSMPay اولین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد و درحال‌ حاضر خدمات مالی و اعتباری را به فعالان، فروشندگان و خریداران گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی ارائه می‌دهد.

GSMPay می‌گوید خدماتش در بخش فروشندگان را به دو شکل ارائه می‌کند؛ بخش اول، شامل کارت اعتباری GSMPay می‌شود که با حداکثر پنج میلیارد ریال اعتبار در دسترس فروشندگان گوشی‌ و لوازم جانبی قرار می‌گیرد. اعتبارکارت‌ها در ابتدا با مبلغ یک میلیارد ریال آغاز می‌شود و سپس به‌شکل پلکانی مبلغ اعتبار افزایش می‌یابد.

به‌گفته‌ی GSMPay، فروشندگان می‌توانند با تسویه‌‌‌حساب‌ِ به‌موقع به‌صورت هفتگی اعتبار دریافت کنند. تمامی فروشندگان این حوزه با ارائه‌ی مدارک مورد نیاز (جواز کسب، کارت پایان خدمت و چک صیادی) قادر به دریافت اعتبار کارت اعتباری GSMPay هستند.  

سرویس بعدی GSMPay برای فروشندگان، درگاه فروش اقساطی آنلاین و حضوری است. GSMPay می‌گوید فروشندگان موبایل و لوازم جانبی با در اختیار داشتن یک سازوکار مشخص و مطمئن می‌توانند از مزایای فروش اقساطی برای جذب بیشتر مشتریان و فروش بیشتر بهره ببرند. 

علاقه‌مندان پس‌از ثبت‌نام و احراز هویت در GSMPay و پشت‌ سر گذاشتن مرحله‌ی اعتبارسنجی، مبلغ مورد نظرشان را انتخاب می‌کنند و پس از آن با دریافت تسهیلات در کیف اعتباری خود، می‌توانند برای انجام خرید به هفت هزار فروشگاه‌ آنلاین و حضوری طرف قرارداد مراجعه کنند. اقساط این تسهیلات ۱۲ ماهه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات