کاهش کلاهبرداری با افزونهٔ «پرداخت امن» تومن در دیوار

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
خرید اینترنتی - پرداخت امن اینترنتی
با اضافه شدن افزونه‌ٔ «پرداخت امن» به پلتفرم دیوار، این روش به راهکاری مطمئن برای جلوگیری از کلاهبرداری و انجام معاملات امن تبدیل شده است.
تبلیغات

پس از گذشت بیش از یک سال از اضافه شدن افزونه‌ٔ «پرداخت امن» به پلتفرم دیوار، این روش به راهکاری مطمئن برای جلوگیری از کلاهبرداری و انجام معاملات امن تبدیل شده است. این افزونه که تمامی خدمات مرتبط با آن توسط شرکت «تومن» در دیوار  ارائه می‌شود، احتمال کلاهبرداری در معاملات را به حداقل رسانده و اطمینان خاطر را برای خریداران و فروشندگان به وجود آورده است.

به تازگی قابلیت جدیدی هم به دیوار اضافه شده که فروشندگان می‌توانند برای اطمینان خریداران و رفع نگرانی آنها گزینه «پرداخت امن» را به آگهی خود اضافه کنند. با انجام این کار نشانهٔ «پرداخت امن» روی عکس آگهی در فهرست آگهی‌ها اضافه می‌شود.

در «پرداخت امن» برای جلوگیری از هر نوع کلاهبرداری و داشتن معامله‌ای امن، پول پرداخت شده توسط خریدار در حسابی واسط قرار می‌گیرد و تنها پس از تایید دریافت کالا یا خدمات توسط خریدار به حساب فروشنده واریز می‌شود. همچنین فروشنده هم مطمئن است که پولش در حسابی امن قرار دارد و می‌تواند کالای خود را با اطمینان ارسال کند.

«پرداخت امن»، از جمله  افزونه‌هایی  است که به عنوان بخشی از راهکار «کنار دیوار» به دیوار اضافه شده است. با استفاده از «کنار دیوار»، حالا کاربران دیوار می‌توانند از خدمات شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های دیگر در مراحل انجام معامله استفاده کنند تا تجربه‌ای امن‌تر و راحت‌تر داشته باشند.

در حال حاضر شرکت «تومن» در حال ارائه افزونه‌ٔ «پرداخت امن» در دیوار است و این شرکت پاسخگوی کاربران درباره هر نوع سوال و مشکلی در این رابطه خواهد بود. برای رفع هر نوع ابهام و مشکلی در رابطه با «پرداخت امن» باید با پشتیبانی «تومن» به شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۷۸۹۱ تماس بگیرید.

قابلیت جدید دیوار؛ اضافه کردن پرداخت امن به آگهی‌ها

این یک ویژگی جدید است که استفاده از آن می‌تواند باعث اطمینان کاربران دیگر و افزایش بازدید و موفقیت آگهی‌تان شود.

برای اضافه‌کردن گزینه «پرداخت امن» به صفحه‌ی آگهی و دریافت نشانه آن روی عکس آگهی‌تان، کافی‌ است مراحل زیر را طی کنید:

۱- آگهی را در دیوار ثبت کنید.

۲- از منوی «دیوار من» وارد قسمت «افزونه‌های دیوار» شوید

۳- گزینه‌ٔ «پرداخت امن تومن» را انتخاب کنید.

۴- دسترسی‌های لازم را به «تومن» بدهید تا صورت رایگان افزونه‌ٔ «پرداخت امن» به صفحه‌ آگهی‌تان اضافه شود.

در صورتی‌ که این افزونه به آگهی شما اضافه شده باشد، عبارت «پرداخت امن» روی تصویر آگهی در لیست آگهی‌ها نمایش داده می‌شود و احتمال دیده‌شدن آگهی و فروش کالا یا خدمات‌تان در دیوار بیشتر می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات